خبرهای داغ:
شاه امیریان
در بیانیه حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) لارستان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب عنوان شد:
از دولت محترم خواستاریم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب را در سطح جامعه اعمال نموده و دستگاه های ذی ربط نیزوظایف محوله را به نحو مطلوب اجرایی نمایند.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) لارستان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه  آمده است: هر حرکتی که برای دفاع از زنان انجام می گیرد ،باید رکن اصلی آن رعایت عفاف زن باشد . در غیر این صورت مانند غرب کار به بی بند وباری ها کشیده خواهد شد .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر حرکتی که برای دفاع از زنان انجام می گیرد ،باید رکن اصلی آن رعایت عفاف زن باشد . در غیر این صورت مانند غرب کار به بی بند وباری ها کشیده خواهد شد . نباید بگذاریم عفت زن که مهم ترین عنصر برای شخصیت زناست ، مورد بی اعتنایی قرار گیرد . عفت زن ، مایه احترام و شخصیت اوست . مقام معظمرهبری " مدظله العالی"

حجاب و پوشش برای بانوان و توجه به حریم عفاف وحراست از آن ، از اصیل ترین سنگر زنان و از سودمندترین و عمیق ترین قانون الزامی آفرینش برای آنان و جامعه است . به عبارت دیگر ، حجاب سنگر سعادت و رستگاری زنان وجامعه است .که اگر فرو ریزد عوامل پاک زیستی و شرافت فرو ریخته و موجب آلودگی خودو جامعه خواهد شد.حجاب نه فقط حافظ اخلاق و تجسم تقوی عفت در سطح جامعه است ؛ بلکه نوعی احترام گذاردن به زن مسلمان و محفوظ نگه داشتن وی از نگاه های گناه آلودمردان می باشد.

زنان جامعه ما می بایست نقشه های دشمن را یکی پساز دیگری نقش برآب نموده و با حفظ حجاب و پاسداری از کیان خانواده در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های وجودی خویش تلاش نمایند

-1 جامعه زنان بسیجی و ولایت مدارلارستان ازدولت محترم، مسئولین ذیربط ، سازمان های فرهنگی ورسانه ای خواستار است برای شناساندن عمق محتوای حجاب وعفاف برنامه ریزی واز نفوذ فرهنگ مبتذل غرب پیشگیری نمایند تا جوانان پاک وانقلابی مابتوانند در کمال آرامش در تعالی جامعه اسلامی ایران تلاش وکوشش نمایند.

2-از دستگاههای دولتی خواستاریم هرچه سریعتر به فعالیت تمامی تولیدکنندگان ، وارد کنندگان وفروشندگان لباس های نامناسب که موج برواج بی بندباری در جامعه می شود خاتمه داده و نظارت همه جانبه بر این قشر داشته باشند.

-3 از مسئولین محترم استان انتظار داریم باهماهنگی کلیه نهادهای ذی ربط در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب گام اساسی برداشته و باهم سویی دستگاه های اجرایی این موضوع به صورت پی گیر تحت نظارت و اشراف نهادهای مربوطه قرار گیرد چرا که مطمئناً مقابله بدون برنامه ریزی با پدیده بی حجابی تنهابه غیر ثمر بخش بودن آن می انجامد.

-4از دولت محترم خواستاریم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب را در سطح جامعه اعمال نموده و دستگاه های ذی ربط نیزوظایف محوله را به نحو مطلوب اجرایی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها