در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف؛

همایش طلایه‌داران عفاف در سنندج برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: همایش طلایه‌داران عفاف به همت حوزه علمیه خواهران، ستاد احیای امر به معروف، بسیج جامعه زنان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۹۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسج جامعه زنان استان اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف همایش طلایه‌داران عفاف در مجتمع نور سنندج برگزار می شود.
وی افزود: این همایش سه‌شنبه 23 تیرماه به همت حوزه علمیه خواهران، ستاد احیای امر به معروف، بسیج جامعه زنان کردستان و با حضور بانوان استان و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

منصوری در ادامه به دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان کردستان در هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی، ایجاد وبلاگ نویسی با موضوع عفاف و حجاب، محور قرار دادن عفاف و حجاب در برنامه های صالحین، برگزاری میزگرد تلوزیونی با حضور کارشناسان در صدا و سیما، برگزاری برنامه های شب های ماه مبارک رمضان توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت ، صدور بیانیه و قرائت در نماز جمعه، ارسال پیامک در طول هفته و ... از جمله ی این برنامه هاست.

گفتنی است برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گفتمان‌های دینی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های شبکه تبلیغی از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار