خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین بیان کرد: هر انسانی با تمسک به این کتاب آسمانی می‌تواند آرامش روانی و روحی خود را ارتقا بدهد که این منجر به افزایش سلامتی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم گلشن وحی که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 2 قزوین برگزار شد، گفت: تمسک به قرآن کریم آثار و برکات بی‌شماری دارد که باید جهت بهره‌مندی از این آثار، در توسل به این کتاب آسمانی مصمم باشیم.

وی با بیان اینکه برگزیدگان و فعالان شاهد و ایثارگر قرآنی استان قزوین، مروج‌ اخلاق دینی و قرآنی بین آحاد جامعه باشند، افزود: با تحقق این مطلب اخلاق معنوی بین آحاد جامعه افزایش یافته و بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی برطرف می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بزرگترین مشکل جوامع بشری غفلت است، گفت: هر فرد و جامعه‌ای می‌تواند با توسل به این کتاب آسمانی از جهالت خارج شود.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه غفلت و نادانی که در برخی از کشورهای جهان حاکم بوده موجب مستمری استعمارگران شده است، افزود: این وضعیت قبل از انقلاب اسلامی در کشور ما حاکم بود ولی مردم با تمسک به قرآن‌کریم از غفلت نجات یافتند و در برابر زورگویی رژیم شاهنشاهی قیام کرده و توانستند امروز با استقلال و آزادی و بدون وابستگی به کشورهای استعمارگر زندگی خود را مدیریت کنند.

این مسئول قران کریم را شفاعت‌کننده و نجات‌دهنده انسان‌ها از فتنه‌ها برشمرد و گفت: کسانی که با این کتاب آسمانی مانوس هستند و از دستورات آن در امور زندگی بهره می‌گیرند در روز قیامت مورد شفاعت قرار می‌گیرند.

حقایق‌پوربا بیان اینکه قرآن کریم شفادهنده همه بیماری‌های جسمی، فکری و اخلاقی است، افزود: هر انسانی با تمسک به این کتاب آسمانی می‌تواند آرامش روانی و روحی خود را ارتقا بدهد که این منجر به افزایش سلامتی می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن‌کریم قانون زندگی انسان‌هاست، گفت: هر فردی همیشه در همه زمان‌ها و مکان‌ها باید از دستورات این کتاب آسمانی بهره بگیرد تا بتواند زندگی خود را اداره کند و به موفقیت‌های چشمگیری در رسیدن به کمال الهی دست یابد.

 

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها