خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در مراسم اکرام ایتام که بیست و یکم ماه مبارک رمضان شهروندان مبلغ 12 میلیارد و 616 میلیون و 980 هزار و 950 ریال به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان قم، عبدالله جلالی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار قم در ماه مبارک رمضان به خصوص در روز بیست و یکم در مراسم طرح اکرام ایتام که با همکاری صدا و سیما و به همت کمیته امداد قم برگزار شد، حماسه‌ای را خلق کردند که جای تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این روز شهروندان در مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی بهمبلغ 12 میلیارد و 616 میلیون و 980 هزار و 950 ریال اعم از نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم یادآور شد: همچنین در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان هزار و 424 قطعه طلا به وزن 3 هزار و 741 گرم از سوی شهروندان اعطا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این روز 239 قطعه انواع سکه ،990 دلار، سه عدد فیش حج، دو واحد آپارتمان به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کمک شد.

جلالی با اشاره به اینکه هیچ یتیم بدون حامی در قم وجود ندارد، گفت: در ماه مبارک رمضان به خصوص در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان مجموعه هزار و 839 حامی حمایت خود را از 2 هزار و 240 یتیم و طرح شفاء عملیاتی کردند.

وی تصریح کرد: مجموع کمک‌های خیرین به طور دقیق تفکیک شده و کارهای کارشناسی نیز روی آن صورت گرفته و در راستای نیت خیرین اقدامات لازم روی آنها انجام می‌شود.

جلالی تصریح کرد: در بیست و یک ماه مبارک رمضان تمام خانواده‌هایی که گزارششان پخش شد، به همراه خانواده پنج قلوها مسکن آنها آماده شده و تا عید سعید فطر تحویل آنها داده می‌شود.

وی در پایان از خیرین و نیکوکاران، مسئولان استانی، مراجع عظام تقلید، علما و روحانیون تشکر کردند.



ارسال نظرات