فرمانده حوزه کوثر صومعه‌سرا خبر داد:

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در حوزه کوثر صومعه‌سرا

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در حوزه کوثر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۲۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

آرزو محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در حوزه کوثر افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی افراد از مضرات سوء بدحجابی، تبیین فلسفه حجاب برای جامعه، مراقبت در معاشرت‌ها و همنشینی، ایجاد مشاغل خانگی برای زنان جویای کار، کمک‌های اقتصادی در رفع مشکل اقتصادی، احیای امر به معروف و نهی از منکر و ... از جمله مواردی است که سبب حفظ عفت و حجاب در جامعه می‌گردد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه باید کلیه طرح‌های فرهنگی با برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌های کلان فرهنگی کشور همسویی داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه عفاف و حجاب  از  نتایج و مظاهر ایمان و تقوا است باید به تقویت حجاب و تحکیم ایمان و باورهای افراد جامعه توجه شود.

محمدی افزود: سپاه و بسیج حوزه کوثر خواهران صومعه‌سرا تا کنون با توجه به هجمه‌های دشمن توانسته برنامه‌های خوب و باکیفیتی را در سطح شهرستان و پایگاه‌های تابعه برگزار نماید.

وی گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت یک هفته در حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا برپا است و بانوان علاقه مند می توانند هر روزی از ساعت 8 ونیم صبح تا 13 ظهر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار