خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان درمجلس شورای اسلامی گفت:

پیش بینی بودجه سال جاری با لحاظ تحریم ها و اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هزینه کرد مناسب اعتبارات از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی گفت: بودجه امسال نیز با لحاظ تحریم ها و موضوع اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است
کد خبر: ۸۵۴۰۹۰۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: باید کارها را با همدلی و همزبانی به پیش ببریم و مجمع نمایندگان استان با جدیت لازم می کوشند تا رشد و توسعه استان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پایان برنامه پنجم توسعه و در آستانه آغاز برنامه ششم قرار داریم، گفت: بنابراین از شورای برنامه ریزی استان انتظار داریم تا مسایل و نیازهای خود را به نمایندگان انعکاس دهند تا بتوان آنها را در مجلس دنبال کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هزینه کرد مناسب اعتبارات از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی، گفت: بودجه امسال نیز با لحاظ تحریم ها و موضوع اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است.

وی افزود: ضعف‌هایی که در برنامه پنجم توسعه وجود داشت در برنامه ششم رفع شده و مسائل مختلف در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح می‌شود.

نماینده مردم تاکستان درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب ردیف‌های بودجه متمرکز اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از الان برای جذب ردیف‌های بودجه متمرکز تلاش کنند تا بتوانیم اعتبارات بیشتری برای استان قزوین جذب کنیم.

رحمانی عنوان کرد: بر اساس آمارها 26 استان کشور مازاد درآمد داشته و پنج استان نیز کمتر مصرف می‌کنند و استان تهران نیز 50 درصد درآمد استانی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی که وجود داشت، آنچه که در ماده 180 قانون اساسی بود به آب شرب روستاها، آب مصرفی کشاورزی و مقداری نیز به حوزه سلامت و درمان اختصاص یافت.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان قزوین سال گذشته در مجموع عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و در سال جاری نیز باید نظارت دقیقی روی اجرای طرح‌های ملی که در سطح این استان در حال اجرا است، داشته باشیم.

رحمانی اظهار کرد: در سال جاری نیز تدوین بودجه با این فرض انجام می‌‌شود که تحریم‌ها ادامه داشته و تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال کمک کند تا بتوانیم با همدلی و همزبانی کارها را پیش برده و گره از مشکلات مردم باز کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به وحدتی که بین نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، هر موردی که نیاز به پیگیری در سطح کلان کشور داشته باشد تا دستیابی به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری می‌شود.

 

 

7001/پ30/ب

         

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار