مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه تنگستان:

مشکل بد حجابی را می شود با امر به معروف و نهی از منکر حل کرد

مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه تنگستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده است که اگر در زندگی ما جریان یابد بسیاری از معضلات اجتماعی همچون بد حجابی بر طرف و یا کمتر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۳۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر سرهنگ پاسدار محسن توکلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: ارزش و جایگاه «امر به معروف و نهی از منکر» از تمام واجبات الهی بالاتر، بلکه مانند قطره در مقابل دریاست که به زیبایی گویای ارزش و اهمیت این فریضه الهی است.

وی با اشاره به رابطه بد حجابی ها در جامعه و فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز بد حجابی به عنوان یک کاستی در درون فرهنگ ما خودش را نمایان ساخته است که متاسفانه از طرف دولت هم حرکت موثری انجام نشده است.

توکلی بد حجابی در جامعه را هشدار دانست و گفت: حکمت وجود بدحجابی، هشدار است و دود عظیم و تهی حاصل از آتشی است که در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی، صنعتی اجتماع ما روشن شده است و باید چاره اندیشی کرد که بهترین آن اجرای مصوبه زمین مانده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی تاکید کرد: دستورالعملهای مختلفی در لایه های مختلف مدیریتی اجرایی کشور در خصوص حجاب و عفاف وجود دارد که متاسفانه در حد بایگانی و شعار باقی مانده است و دولت باید در این زمینه با اعتقاد راسخ تر وارد عمل شود وگر نه مشکلات روز به روز در حوزه حجاب و عفاف گسترش خواهد یافت.

سرهنگ توکلی عنوان داشت: طرز تفکری که در مدیریت اجرایی کشور در خصوص حجاب و عفاف رایج است خواسته استکبار جهانی است و به طور مسلم ما اگر دست به کار نشویم زمینه شادی و خوشحالی آنها را فراهم کرده ایم.

ارسال نظرات