جلسه هم اندیشی سیاسی سرگروه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران در محل دفتر این کانون برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۲۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ; جلسه هم اندیشه سرگروه های حلقه های صالحین کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران با حضور سرگروه های صالحین در محل دفتر این کانون برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی خاسرو کارشناس سیاسی سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت روز جهانی قدس و حضور حماسی مردم بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی اظهار کرد: مردم در روز جهانی قدس با حضور خود یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای افزود: حمایت صریح و مستمر مقام معظم رهبری از مذاکرات و تیم مذاکره کننده کشورمان، اطمینان ویژه ای در طرف مقابل ایجاد کرده که ایران اراده سیاسی برای توافق دارد و به دنبال توافق عزت مند می باشد.

کارشناس سیاسی سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ایران هراسی در دنیا تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال ایران هراسی بوده اند به طوری که در مذاکرات به دنبال القای این موضوع هستند که ایران به دنبال توافق نمی باشد.

وی با بیان اینکه درباره زمانبندی لغو تحریم ها هنوز اختلافاتی پابرجاست گفت: در حین توافق می بایست مطالبات و خواسته های به حق جمهوری اسلامی ایران محقق شود و نباید موضوع عمل به تعهدات طرف مقابل به بعد از امضاء توافقنامه موکول شود.

سرگرد خاسرو با اشاره به فشار کشورهایی چون عربستان و اسراییل برای کند کردن روند مذاکرات عنوان کرد: این کشورها نگران توافق ایران و گروه 5+1 هستند و سعی می کنند با سنگ اندازی در روند مذاکرات هم مانع گسترش نفوذ ایران در منطقه شوند هم به دنبال تضعیف محور مقاومت هستند.

کارشناس سیاسی سپاه با بیان اینکه اختلاف نظر ایران با کشورهای 5+1 به حداقل رسیده است تصریح کرد: آمریکا بیش از هر کشور دیگری به مذاکرات و نتایج مثبت آن و توافق با ایران نیازمند است چرا که جان کری وزیر امور خارجه امریکا بیش از 17 روز است که با آن وضعیت جسمی خود در وین حضور دارد و مذاکرات را به طور جدی پیگیری می کند.

وی گفت: آمریکایی ها می دانند اگر بخواهند جایگاه خود را در بین کشورهای غربی از دست ندهند نباید در روند مذاکرات و توافق احتمالی خللی وارد کنند و از طرفی به دنبال تثبیت وضعیت دولت فعلی و به دست آوردن کرسی های بیشتری در انتخابات آینده این کشور هستند.

سرگرد خاسرو عنوان کرد: آمریکایی ها از سال 1380 با پیاده کردن 11 سناریو علیه کشور ایران به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده اند اما به فضل پروردگار این نقشه های پلید آنان یکی پس از دیگری خنثی شده است و امروز به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران از موضع تعامل و گفتگو برخورد کنند.

وی گفت: بازنده اصلی سیاست تحریم ها علیه ایران خود غرب است چرا که ایران کشوری غنی و دارای ظرفیت ها و استعداد های طبیعی و انسانی بسیار بالایی می باشد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

کارشناس سیاسی سپاه با بیان اینکه همان طوری رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که توافق خوب توافقی است که خطوط قرمز نظام، اقتدار، دستاوردهای علمی و هسته ای و عزت ملی کشور حفظ شود خاطرنشان کرد: عدم توافق با 5+1 پایان کار نیست چون ایران اسلامی همواره به دنیا ثابت کرده است که ما به دنبال صلح و تعامل با دنیا هستیم و هیچ طوفانی نمی تواند کشتی انقلاب اسلامی ایران را از مسیر خود منحرف کند.


ارسال نظرات