عضو کمیسیون عمرانی مجلس در گفتگو با بسیج گفت:
جوانان به خوبی نشان داده اند که قدرت رفع دشواری ها و مشکلات اجتماعی را دارند و اگر از انرژی آنها به طرز صحیح استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
عضو کمیسیون عمرانی مجلس در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت ؛ بدون تردید در بین همه مراحل عمر آدمی، هیچ مرحله‌ای به اهمیت مرحله جوانی نیست. برای شناخت جوان، باید نیازهایش را شناخت و توانایی هایش را کشف کرد. جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است، از این رو در برنامه‌ریزی ها و سیاست های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه ای به این نسل می شود و دولت‌ها برای بهره برداری صحیح و استفاده مطلوب از نیروها و استعدادهای جوانان در امور مختلف سازندگی و اداره کشور،‌ تمام تلاش خود را بکار می گیرند که شور و نشاط و توانایی های جوانان را، سالم و سازنده برای رفع نیازها و رفاه و آسایش حال و آینده جامعه هدایت کنند.

پشنگ در ادامه گفت؛ جوانان به خوبی نشان داده اند که قدرت رفع دشواری ها و مشکلات اجتماعی را دارند و اگر از انرژی آنها به طرز صحیح استفاده شود، قادرند بزرگ ترین موانع موجود بر سر راه جامعه را از میان بردارند. همان گونه که برای حل مسائل نظامی از نیروی جوان بسیجی بهره گرفتیم، برای رفع مشکلات دیگر نظیر مشکلات اقتصادی نیز می توانیم از این نیروی قدرتمند و عظیم کمک بگیریم و امکانات و منابع فراوان موجود در کشور را بکار بگیریم.

ایشان در بخش دیگر از صحبت­هایشان گفتند؛ همانطور که می‌ دانیم در بحث نظام جمهوری اسلامی، جوانان نقش بسیار مهمی ایفا کردند و در پیروزی انقلاب و جریان دفاع در دوران جنگ تحمیلی، جوانان به خوبی نشان داده ‌اند که تاثیرگذارترین اقشار هستند و این امر هم به جهت اقتدا به بزرگان دین و آموزه‌ ها و همراهی با عالمان دینی بوده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه دشمنان اسلامی سعی در آسیب زدن به قشر جوان ملت ایران از طریق اشاعه فرهنگ غربی هستند، اظهار کرد:  باید مدیریت شهری و تمام ارگانها از جمله وزارت ورزش و جوانان و ارشاد اسلامی  برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فرغات جوانان وبا زمینه سازی برای تفریحات سالم و مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان به توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی اقدام نمایند.

ارسال نظرات