معاون ‌استاندار‌ یزد با بیان اینکه خانواده‌ها باید به تبیین فلسفه حجاب و عفاف برای فرزندانشان بپردازند، گفت: حفظ حجاب و عفاف مانعی برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است
کد خبر: ۸۵۴۰۸۱۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدعلی طالبی ظهر دیروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی که در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب، اظهار داشت: حفظ حجاب از جمله مهمترین مسائل جامعه اسلامی به حساب می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، افزود: توجه به حفظ حجاب و عفاف و همچنین فرهنگ‌سازی در این زمینه در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه مردم و مسئولان نسبت به این موضوع واقف هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه حفظ عفاف و حجاب در جامعه مانعی برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: خانواده‌ها باید به تبیین فلسفه حجاب برای فرزندان خود بپردازند.

طالبی با تاکید بر وظیفه هر مسلمان در ارتباط با اجرای فرامین الهی، گفت: اقدامات در راستای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید روز به روز افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی برای عفاف و حجاب در استان یزد باید نسبت به حفظ و ارتقای وضعیت موجود تلاش شود، گفت: فعالیت در زمینه عفاف و حجاب نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: در سطح کشور فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده اما برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این فعالیت‌ها، باید نسبت به بومی‌سازی و پس از آن، اجرایی شدنشان اقدام کنیم.

 

ارسال نظرات