نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت روح الله:

مدعیان حقوق حیوانات در برابر جنایات آل سعود کودک کش سکوت کرده‌اند

حجت الاسلام محمدعلی شاکری با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: وقتی انسان نگاه می کند دل انسان می سوزد زیرا در دنیایی که از حیوانات حمایت می‌کنند این گونه در مقابل کشتار مردم یمن بی تفاوت هستند و در مواردی با سکوت معنادار خود از این وحشی‌گری حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۶۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه توجیهی مسئولین عقیدتی_سیاسی و مسئولین نظارت حوزه‌های زیر مجموعه ناحیه روح الله روز گذشته برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمدعلی شاکری نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله با اشاره به جنایات تکفیری‌ها در دنیای اسلام اظهار داشت: تمام مشکلاتی که دنیای اسلام  با آن مواجه است  سر منشاء آن به اسرائییل بازمی‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات سعودی‌ها در حمله به مردم یمن گفت: وقتی انسان نگاه می کند دل انسان می سوزد؛ زیرا در دنیایی که از حیوانات  حمایت می‌کنند این گونه در مقابل کشتار مردم یمن بی تفاوت هستند و در مواردی با سکوت معنادار خود از این وحشی‌گری حمایت می‌کنند.

 شاکری تأکید کرد: عربستان و آل سعود که شنیده هایی حاکی از آن است که  اصل و نسب آن ها یهودی دارند تحت حمایت صد در صدی اسرائیل قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت روح الله تصریح کرد: پیامبر(ص) می فرمایند: کسی که بشنود مردی فریاد می زند: «ای مسلمان ها بدادم برسید» و جواب او را ندهد مسلمان نیست. 

حجت الاسلام شاکری عنوان کرد: نجات همه انسانها در ظهور امام زمان است و همه از نظام جمهوری اسلامی می ترسند در هر صورت ما باید وظیفه خود را بدانیم  و آگاه سازی کنیم و مردم را باید سوق دهیم به سوی این موضوع و حداقل برای مردم یمن دعا کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود امنیت را  بالاترین نعمت دانست که مشکلات اقتصادی در برابر آن بسیار نا چیز است. باید با خود فکر کنیم که برای مردم یمن و سوریه چه کردیم  و اگر ما به جای مردم یمن بودیم چه انتظاری از سایر مسلمانان داشتیم.

ارسال نظرات