خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

اقدامات بیشتری در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه صورت بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با بیان وضع پوشش اسلامی در مجموع نسبت به سالهای قبل از انقلاب بهتر شده و نباید سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی نمود، گفت: بایستی اقدامات بیشتری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گیرد.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۲۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: بدون شک وضعیت پوشش اسلامی درسالهای اخیر در بخشی از جامعه ما دچار انحطاط شده و می بایست تدبیری اندیشید.

وی با بیان وضع پوشش اسلامی در مجموع نسبت به سالهای قبل از انقلاب بهتر شده و نباید سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی نمود، ابراز کرد: بایستی اقدامات بیشتری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم افزود: بعضی از مسئولین دولتی بر موضوع حجاب و پوشش اسلامی اعتقاد دارند، ولی به دلیل اینکه اجرای آن قانون برای آنها هزینه های سیاسی، تبلیغاتی و احیاناً اقتصادی دارد، ترس از اجرای آن دارند.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه های شیطانی ناتو فرهنگی و صهیونیسم جهانی قطعاً ازاجرای قانون عفاف و حجاب درهراسند و علیه ما موضع گیری و تبلیغات می نمایند و این نشان از این دارد که موضوع حجاب و عفاف باعث برآب شدن نقشه های دشمنان می شود.



ارسال نظرات