معاون وزیر ورزش گفت: دفاع از مردم فلسطین همان فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالحمید احمدی  در پانزدهمین همایش تجلیل از 40 ورزشکار جوانمرد حامی ملت مظلوم فلسطین که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، افزود: فرهنگ حمایت از مظلومین و مستضعفین را حضرت امام (ره) بنیانگذاری کردند و با نامگذاری روز قدس نهضت دفاع از مردم فلسطین و بیداری اسلامی را زنده کردند و خوشحالیم که این فرهنگ در جای جای کشور ما وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جامعه ورزش و ورزشکاران ایران در حمایت از مظلومین و مردم فلسطین قهرمانانه از مبارزه با نمایندگان این رژیم سرباز می زنند.

احمدی تصریح کرد: برگزاری این همایش سابقه 15 ساله دارد و باید از همه عزیزانی که در طی 15 سال گذشته این حرکت فرهنگی و ورزشی را پایه گذاری کردند، تجلیل کرد و سازمان بسیج ورزشکاران در این راه پیشگام بود و این فرهنگ ارزشی را نهادینه کرد.

وی تصریح کرد: در فرهنگ جوانمردی یاد گرفته ایم یاور مظلومان و دشمن ظالمان باشیم و به این حرکت باید به صورت عملی پایبند باشیم و در این هنگامه عمل و در جایی که قرار است گذشت و ایثارگری صورت گیرد، باید این کار را انجام دهیم و ملت ایران نشان داد قادر است دراین راه جانفشانی کند.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: ورزشکاران ما به عنوان بخشی از جامعه بزرگ اسلامی ایران سربلند از این امتحان بیرون آمدند و نشان دادند فراتر از قهرمانی ارزش های بالاتری است که می توان از یک مدال و قهرمانی گذشت و به ارزش های بالاتری دست یافت که این همان فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.

وی تصریح کرد: این حرکت ورزشکاران در راستای حرکت شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

ارسال نظرات