حمیدرضا
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
اخلاق پزشکی باید تحسین برانگیزتر شود و سرلوحه ی کار پزشکان جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۵۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: از تلاش و کوشش پزشکانی که با همکاری و وحدت در جامعه بزرگ ایران به ملت خدمات رسانی می کنند تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه مجموع خدمات پزشکی در سلامت و تغذیه انسان ها قرار دارد و گریز ناپذیر است، عنوان کرد: انسان می تواند هر گونه بخواهد زندگی خود را تغییر دهد اما از لحاظ پزشکی و روش درمان نمی تواند تغییر کند.

سردار حسینی اخلاق پزشکی را سرلوحه کار هر پزشک دانست و بیان کرد: برای ترویج فرهنگ بهترین ها در خدمات پزشکی باید اخلاق با بیماران را به بهترین نحو تغییر داد و از برترین اخلاق پزشکی در جامعه تقدیر کرد.

سید صادق حسینی تصریح کرد: امام علی (ع) می فرماید: ز گهواره تا گور دانش بجوی؛ پس شما پزشکان افرادی هستید که بخاطر علمتان افرادی هستند که تمام مردم از بدو تولد تا روز مرگ با شما در ارتباط هستند.

وی در ادامه در خصوص رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران تاکیید کرد: شاید به قول بوش پسر رئیس جمهور سابق آمریکا، آمریکا کد خدای جهان باشد و از لحاظ قدرت نظامی، اقتصادی برتری خود را اعلام کند اما این اعتراف هم می تواند از غربی ها گرفت که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تمام دسیسه های این کشور های مستکبر را بر ملا می کند.

وی در آخر، با بیان اینکه هوش و زکاوت رهبری باعث تسلت ایران بر اتفاق های منطقه ی شده است؛ گفت: امام خامنه ای(مدضله العالی) با تدابیر خود و ترسیم خطوط قرمز هسته ی به همراه مردم آگاه ایران 1+5 را پای میز مذاکره بکشاند.


ارسال نظرات