خبرهای داغ:
در دیدار اصحاب رسانه استان با خانواده شهیده واعظی مطرح شد؛
امروز جهت فرهنگ سازی عفاف و حجاب و برای مقابله با این تهاجمات و ارائه راهکار های فرهنگی سال ها زمان نیاز است، پس همه مسئولان باید تلاش کنند نگذارند که اهداف شهدا در این زمینه کم رنگ شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳

ارکان حجاب و عفاف که از اهداف شهیده واعظی بود امروز با بی توجهی روبروستبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،در راستای برگزاری کنگره ملی «شهیده طیبه واعظی»؛ شهیده شاخص سال 94 در کشور وهمزمان با سالروز عفاف و حجاب برنامه دیدار اصحاب رسانه اصفهان با خانواده این شهید پیش از ظهر امروزبرگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،دراین دیدار صمیمانه که جمعی از اصحاب رسانه استان اصفهان ؛ مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الزمان ورئیس جامعه زنان سپاه صاحب الزمان حضور داشتند، مادر و برادر شهید جعفریان از رشادت های داماد و عروس این خانواده(شهدای واعظی) که در طول دوران طاغوت به مبارزه علیه رژیم ستمشاهی به شهادت رسیده بودند سخن گفتند.

در این دیدار برادرشهید جعفریان با اشاره به سرگذشت شهادت ها و فعالیت های اخوی و همسرش در مبارزات ستمشاهی و رویکرد ایشان درمبارزات ستمشاهی گفت:طیبه واعظی درطول دوران مبارزاتی خود هموراه به حفظ حجاب تاکید داشت و در زمانی نیز که ساواک وی را محاصره کرد و خواست که چادرازسر وی بردارد وی با مقاومتی که نشان داد به این جمله معروف اشاره کرد"من را بکشید ولی چادر از سرم بر ندارید.

وی بااشاره به اینکه خانواده جعفریان 4 فرزند و همچنین عروس و داماد خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود افزود: ابراهیم جعفریان و همسرش طیبه واعظی پیش از انقلاب در زندان های ساواک زیر شکنجه به شهادت رسیدند. مرتضی واعظی و همسرش فاطمه جعفریان نیز در حمله ساواک به خانه تیمی آنها به فیض شهادت نائل آمدند. محمد و حسن جعفریان نیز در جبهه های جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

جعفریان، با بیان اینکه تمام مشی شهداء حفظ اسلام ، رعایت عدالت ،دوری از فساد در جامعه، حفظ حجاب است ادامه داد: متاسفانه امروز بسیاری از این آرمان ها زیر سوال رفته و وضعیت حجاب به گونه اسفبار در آمده و در تمامی ادارت ما بحث رشوه و باند و بازی بیداد میکند. همه مسئولان و مردم باید بدانند که مدیون خون شهدا هستند و باید برای حفظ این آرمان ها تلاش کنند.

وی با تاکید به اینکه امروز بنیان های حجاب و عفاف توسط دشمنان هدف قرار گرفته است گفت: امروز جهت فرهنگ سازی عفاف و حجاب و برای مقابله با این تهاجمات و ارائه راهکار های فرهنگی سال ها زمان نیاز است ، پس همه مسئولان باید تلاش کنند نگذارند که اهداف شهدا در  این زمینه کم رنگ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها