سروان حسن عاطف ضمیر خبر داد:

برگزاری مراسم طرح مودت بسیجان در پیشوا

کد خبر: ۸۵۴۰۵۵۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا از برگزاری مراسم طرح مودت بسیجان دراین شهرستان خبر داد.

سروان حسن عاطف ضمیر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اظهار داشت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج وتحکیم محبّت و مودّت در بین مسلمین تأکیدات بسیار زیادی داشته، و از طرفی فرماندهان بسیج که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائرالله را درعرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند، همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده های محترم خویش اند، لذا ضرورت یافت ، نسبت به برگزاری نشست های سالیانه مودّت ، با حضور فرمانده هان پایگاه ها و حوزه های مقاومت به همراه خانواده محترم برنامه ریزی و اهتمام گردد.

عاطف ضمیر گفت: این نشست با هدف بهره گیری کامل از فضای معنوی ماه مبارک رمضان آن هم در جمعی از نیروهای با اخلاص بسیجی شهرستان و با حضور پرشور خانواده محترم این عزیزان برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه با محوریت دجالواره و آسیب های آن ویژه فرماندهان پایگاه های بسیج و خانواده آنان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا بیان داشت: بصیرت افزایی در این حوزه به همکاری و همراهی فرماندهان و خانواده آنان به عنوان قشری کارآزموده و دلسوز نیاز مبرم دارد و برگزاری اینگونه نشست ها اثر بسیاری بر مودت ، همدلی و همسویی برای اقدامی تاثیر گذار در سطح جامعه دارد.

عاطف ضمیر افزود: وظیفه مسئولین بسیج این است که در رده های بسیج بخصوص در حلقه های شجره طیبه صالحین بسیجیان و عموم مردم را نسبت به این امر آگاه نمایند و نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی مردم تلاش بیشتری داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد جامعه ای پاک و سالم باشیم.

ارسال نظرات