خبرهای داغ:
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد

تشکیل دبیرخانه دائمی کانون حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از تشکیل دبیرخانه دائمی کانون حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۳۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام علی کاروند گفت: همایش حجاب و عفاف با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری تویسرکان، گفتمان دینی با موضوع حجاب از منظر قرآن کریم در پایگاه بسیج نرجس خاتون شهرک قائم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین در این روز نمایشگاه حجاب و عفاف به همت شورای هیئات مذهبی بانوان همزمان با روز ملی حجاب و عفاف در شهرستان برپا می شود،

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: در راستای تبیین حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام با همکاری روحانیان شبکه تبلیغ شهرستان در مساجد، هیئات مذهبی،کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی و گفتمان های دینی با محوریت حجاب و عفاف در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

حجت الاسلام کاروند گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور در نشست ها و گفتمان های دینی برنامه های فرهنگی و دینی با محوریت حجاب و عفاف بهره مند شدند.

وی از تشکیل دبیرخانه دائمی کانون حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان خبر داد و عنوان کرد: با بهره از زیبایی های دینی به دنبال توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تبیین حجاب و مباحث وابسته به آن به عنوان عامل اصلی در سلامت روحی و روانی جامعه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات