خبرهای داغ:
شاه امیریان
نامه سرگشاده شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی فارس به رئیس جمهور :
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: جریان دانشجویی اجازه نمی دهد که استان فارس به پناهگاهی برای فتنه گران تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۱۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس پیرو استعفای دسته جمعی مجمع نمایندگان استان فارس، در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار تصحیح روند انتخاب استاندار فارس شد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی؛

ریاست محترم جمهور

با سلام و احترام
حضرتعالی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، خط مشی اجرایی دولت را بر پایه اعتدال و رویکرد فراجناحی معرفی کردید که این خط مشی در انتصابات مربوط به استان فارس هیچگاه چهره عمل به خود نگرفت و تنها به واژه هایی تکراری مبدل گشت ؛ که رویای عملیاتی شدنشان به حقیقت رویای دروغینی بود. این روند تاسف برانگیز و پر طمطراق تا موسم استعفای استاندار سابق فارس ادامه پیدا کرد که پس از پذیرش استعفای ایشان، به کار گرفتن همان واژه ها نیز ، به دست فراموشی سپرده شد.

جناب آقای دکتر روحانی؛

همانگونه که مستحضرید استان فارس به جهات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شرایط ویژه ای را داراست که هیچکدام از دولت ها نتوانستند عملکرد قابل قبولی را در شان حریم ، سومین حرم اهل بیت ایفا کنند چرا که از دیرباز این موضوع بر حساسیت های منحصر به فرد استان فارس افزوده است. لذا عنایت با شرایط خاص استان، انتصاب استاندار خوش سابقه و با عملکرد قابل دفاع از سوی دولت در این استان از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است. مغفول ماندن توجه به این مهم موجبات رفت و آمدهای اتوبوسی مدیران اجرایی را فراهم آورده که علاوه بر ایجاد مضرات جبران ناپذیر بر پیکره پیشرفت استان، مردم فارس را کلافه کرده که ناشی از نگاه حزبی در نحوه انتصاب استاندار است. در روزهای اخیر اسامی جهت تصدی صندلی استانداری فارس به گوش می رسد که نه تنها عملکرد اجرایی قابل دفاعی در کارنامه شان نیست بلکه سابقه افراط گرایی سیاسی در مجموعه سوابق ننگینشان را افتخار خویش میدانند و به کار بستن چنین افرادی بزرگترین آفت این روزهای فارس است.

ریاست محترم جمهور؛
حضرتعالی در اولین همایش استانداران بیان داشتید: "طبیعی است به هر حال نمایندگان محترم مجلس و ائمه جمعه و مسئولان محترم شهر و افراد ذی‌نفوذ توقعات مهمی دارند، آنهایی که در انتخابات حضور فعال داشتند، توقعاتی دارند، جمع کردن این توقعات و رساندن همه به یک نقطه اشتراک، کار ساده و آسانی نبود(...)در اینجا می خواهم بگویم که انتخاب استانداران و حضور استانداران در استان‌ها باید به گونه‌ای باشد که هیچ جناحی احساس شکست نکند." اما رفتار پرشائبه وزیر کشور و مجموعه مدیریتی تحت نظر ایشان در انتخاب استاندار فارس تناقض آشکار با صحبت های شماست که اعتراض های نماینده رهبر انقلاب در استان فارس و مجمع نمایندگان استان را بدنبال داشته است تا جایی که خبر استعفای نمایندگان مردم فارس، بیش از پیش بر نگرانی های مربوط به تاثیرگذاری جریان معاند با نظام بر پروسه انتخاب استاندار فارس افزوده است.

دکتر روحانی؛
یقین داشته باشید مردم استان فارس همانطور که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی نشان داده اند نخواهند گذاشت استان فارس جولانگاه دوست داران فتنه شود تا جریان مومن را به دلایل واهی و با شعارهای فریب دهنده کنار گذارند.
جریان دانشجویی نیز بعنوان پیش قراول همیشگی مبارزه با تساهل و تسامح کنندگان یک بار برای همیشه این اخطار را به جریان افراطی و معاند با نظام می دهد که فکر تبدیل استان فارس به پناهگاهی برای دستیابی به اهداف شوم را از ذهنشان بیرون کنند چرا که سودای تحققش را بایست به گور ببرند.
امید است حضرتعالی نکات فوق را که دغدغه همه مردم استان فارس است در اقدامات خود لحاظ کنید و دست افرادی را که کمترین قرابتی با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی دارند و در سابقه شان جز لکه های سیاه جنجال آفرینی، وابستگی به باندهای قدرت و ثروت، افراط گرایی سیاسی، اشرافیت طلبی، تهییج جریانات مخالف با نظام و مردود در آزمون فتنه های مختلف کشور، عملکرد قابل دفاعی نیست را کوتاه کنید.

در صورت عدم برآورده شدن انتظارات فوق ضمن تجدید نظر در نحوه تعامل با دولت مطلوبتان ، جوانان انقلابی، دست به اقدام انقلابی خواهند زد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها