خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیشترین و مهمترین مشکلات اقتصادی کشور در نتیجه عملکرد نامطلوب در داخل کشور است و تنها 10%مشکلات اقتصادی کشور وابسته به تحریم ها و نتیجه مذاکرات است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۹۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

رجب پور کارشناس مسائل سیاسی از قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه غرب در مذاکرات هسته ای به دنبال زیاده خواهی است، اظهارداشت: اصرار دولتمردان برای مذاکرات مشکلی از اقتصاد ما رفع نخواهد کرد.

وی ادامه داد: بکار گرفتن توانمندی داخلی می تواند موجب شکوفایی اقتصاد شود و تنها 10%مشکلات اقتصادی کشور وابسته به تحریم ها و نتیجه مذاکرات است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت در شعارهای اولیه خود قول داد که ظرف مدت کوتاهی مشکلات اقتصادیرا حل کند.

وی با بیان اینکه دولتمردان ظاهرا به این نتیجه رسیده اند که باید با رعایت حقوق و عزت ملی مذاکرات را تمام کنند، عنوان کرد: اگر مذاکره کنندگان ایران عین مطالب و مباحث صورت گرفته در مذاکرات را به ملت مطرح می کردند؛ قطعا با مخالفت جدی روبه رو می شدند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تاکنون برانعکاس جزئیات اخبارمذاکرات به ملت کوتاهی صورت گرفته است، افزود: مسائل مطرح شده بین مذاکره کنندگان براساس اصل حکمت، عزت و مصلحت بوده اما آنان باید دقت کنند که بدون امتیاز گرفتن قبل از هر چیز به دشمنان امتیاز ندهند.

رجب پور با بیان اینکه تمرکزقوای دولتی و امیدبخشی به ملت از مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی و نشان دادن وجه ایران در عرصه بین الملل نتیجه ملموسی نخواهد داشت، عنوان کرد: بیشترین مشکل اقتصادی در به کار نگرفتن توانایی داخلی است و ربط زیادی به توافق نامه هسته ای ایران ندارد.

این کارشناس سیاسی همدلی وهمزبانی دولت و ملت ایران را در پیشبرد مذاکرات به سمت مطلوب و حل مشکلات اقتصادی و سیاسی جامعه موثر است، گفت: باید صبرکنیم تا نتیجه توافق نهایی که به امضاء طرفین می رسد مشخص شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها