خبرهای داغ:

ضرورت اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در ایران اسلامی

نخبه بسیج خواهران خراسان جنوبی با اشاره به قانون 300 ماده ای گسترش عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم و چیزی که مهم است؛ اجرایی شدن این قانون در تمام ارگانها ، ادارات و نظارت دولت بر اجرای آن است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۹۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

زهرا دادار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به قانون 300 ماده ای گسترش عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، تصویب این گونه قانون ها توسط مسئولین دور از انتظار نیست اما چیزی که مهم است؛ اجرایی شدن این قانون در تمام ارگانها و ادارات و نظارت دولت بر اجرای آن است.

نماینده بانوان در شورای عالی بسیج عشایر خراسان جنوبی همکاری و همسویی تمامی ادارات را امری لازم برای فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب ذکر کرد و افزود: برای گسترش و فرهنگ سازی عفاف و حجاب هماهنگی و همسویی تمام دستگاه ها، ادارات، ارگان های فرهنگی و هنری و خانواده ها لازم و ضروری است.

از هم پاشیدن خانواده ها محصول بی حجابی و خواسته دشمن است

وی ادامه داد: باید برای حل مشکل عفاف و حجاب به بطن خانواده ها مراجعه کرد و از همان دوران اولیه و از مهد کودک ها شروع شود تا این امر در وجود فرد نهادینه شود.

نماینده بانوان در شورای عالی بسیج عشایر خاطرنشان کرد: پرداختن و عمل به قانون حجاب وظیفه همگان است و نباید آن را منوط به شخص و یا ارگان خاصی بدانیم. البته در ابتدای تصویب قانون عفاف و حجاب نیروی انتظامی اجرای آن را دنبال می کرد اما به دلیل برخی فشارها آن را رها کرد.

دادار با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب هم برای خانم ها و هم برای آقایان لازم است، گفت: البته رعایت حجاب برای زنان مهم تر از مردان است زیرا زن ایرانی می تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی و حفظ کانون خانواده داشته باشد.

وی ادامه داد: در تمام دوران ها و البته امروز بیشتر دشمنان ما به دنبال بی حجابی و بد حجابی زنان کشور ما هستند چون با افزایش بی حجابی در جامعه کانون خانواده ها از هم می پاشد و جامعه ای که خانواده ندارد؛ آینده ای ندارد و این همان چیزی است که دشمنان ما به دنبال آن هستند.

نماینده بانوان در شورای عالی بسیج عشایر اظهار داشت: اهمیت دادن به مقوله حجاب و اجرایی کردن این گونه قانون ها حتما بیشترین تاثیر را در تحکیم بنیان خانواده ها دارد و با محقق شدن این شرایط مملکتی سالم با اعتقاداتی سالم خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار