درلیالی قدر مردان و زنان خداجوی قائم شهری در جوار پنج شهید گمنام امیدبخشش از خدای متعال قرآن ها به سر برده و یکصدا فریاد الهی العفو سر دادند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۸۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

 


خبرگزاری بسیج مازندران، درلیالی قدر مردان  و زنان خداجوی قائم شهری  با حضور در جوار پنج شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارا.. این شهرستان،دل در بخشش گناهان از خدای متعال نهادند قرآن ها به سر برده  و یکصدا فریاد الهی العفو سر دادند.

شبهای قدر در یاد و خاطر همه شیعیان خصوصا  ما ایرانیان بیانگر مظلومیت اول مظلوم عالم آقا امیرالموئمنین حضرت علی (ع) می باشد که در این شبها همه دلدادگان کوی دوست به مساجد وحسینیه ها روی می آورند تا در طبق روایات، سرنوشت یک سال زندگی خود را به گونه ای متعالی رقم بزنند.

همزمان با لیالی قدر وشهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)،مردان  و زنان خداجوی قائم شهری  با حضور در جوار پنج شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارا.. این شهرستان،دل در گرو بخشش گناهان خویش از جانب خدای متعال نهادندقرآنهارا به سر نهادند  و یکصدا فریادهای الهی العفو سر دادند.

به یک تعبیر بسیار زیبا در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خداوند سایت انتخاب مسیر سرنوشت را برای بندگان خود باز میگذارد ودو شب آن را نیز برای حذف و اضافه قرار داده است تا جا ماندگان از شب اول ، در شبهای بیست ویکم وبیست و سوم فرصتی دوباره برای حضور در این سایت سرنوشت ساز بیابند ومسیر زندگی خود را علی وار انتخاب وبپیمایند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها