امام جمعه گلوگاه در جمع مردم در راهپیمایی روز قدس:
امام جمعه گلوگاه گفت: آمده ایم ثابت کنیم که همیشه در صحنه هستیم و پیام رهبرمان را با فریادی بلند به گوش جهانیان برسانیم.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲




 

 خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام و فریاد مستضعفان است در این روز ما به صحنه آمدیم زیرا به دستور اسلام اگر کسی در جایی فریاد مظلومانه‌ای سر دهد باید به فریادش برسیم و او را نجات دهیم.

وی افزود: مسئله فسلطینن تبدیل به یک زخم شده است و با راهپیمایی باید این زخم را التیام بخشید، حضور مردم گلوگاه در راهپیمایی نشان از بصیرت بی نظیر این مردم دارد و حاوی دو پیام مهم است.

امام جمعه گلوگاه مطرح کرد: پیام اول ما این است که ما همیشه در میدان هستیم و هرگز فریب خنده های استکبار جهانی را نمی‍‌خوریم زیرا استکبار جهانی به دنبال قباحت زدایی از رژیم منحوس صهیونیستی است.

میراحمدی گفت: آمریکا در مذاکرات نشان داد تمام وجودش برای رژیم صهیونیستی می‌تپد و ما با حضور در راهپیمایی اعلام می‌کنیم که همیشه در صحنه هستیم و پیام رهبرمان را با فریادی بلند به گوش جهانیان می‌رسانیم که اسرائیل، نامشروع ترین کشور دنیا است و با حضور در راهپیمایی خط بطلان در هدف آمریکا که مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونسیتی است، می‌کشیم.

وی بیان کرد: پیام دوم حضور ما در راهپیمایی این است که اگر داخل کشور یاوه گویی دل به اسرائیل ببندد، ملت ما در صحنه است و هرگز قصد رابطه با آمریکا ندارد اگر روزی مذاکره نتیجه دهد، توافق فقط سر مسئله هسته ای است و هیچ موضوع دیگری مطرح نیست، متاسفانه امروز زمزمه های تلخی میشنویم که با رابطه با آمریکا کشور وارد بهشت شود، این غلط است و دشمن به دنبال ضعیف کردن ما و خلع سلاح ملت هاست و استراتژی آن حفظ رژیم صهیونیستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها