خطیب جمعه گلوگاه در خطبه این هفته مطرح کرد :

نباید از لبخند دشمن فریب بخوریم .

امام جمعه گلوگاه گفت: وجود اسرائیل در منطقه عامل اختلاف است و با دشمن شناسی و بصیرت، نباید فریب لبخند را بخوریم.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۷۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

 




 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام والمسلیمن سید ابراهیم میراحمدی ضمن تقدیر از مردم گلوگاه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: امام خمینی(ره) برای عدم تسلط کفر به اسلام و حفظ وحدت میان مسلمانان این روز را به نام روز قدس نامگذاری کرد.

وی با تاکید براینکه وجود فیزیکی اسرائیل در منطقه عامل اختلاف است، مطرح کرد: دشمن شناسی و فریب نخوردن از لبخند دشمن اولین وظیفه ما در برابر وجود اسرائیل است.

 امام جمعه گلوگاه مقاومت را دومین وظیفه ملت مسلمان دانست و افزود: مقاومت به معنای بی منطق بودن نیست، بلکه به این معنی است که روی اصول منطقی خود پافشاری کنیم و براساس منطق ما رژیم غاصب اسرائیل باید نابود شود.

 میراحمدی به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: عربستان به علت ظلمی که در حق مردم مظلوم یمن کرده باید محاکمه شود، آمریکا امنیت و آسایش ملت ایران را نشانه گرفته است و از گروه‌ های تروریستی منطقه نظیر داعش حمایت می‌کند.

 امام جمعه گلوگاه ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بر اساس منطق و عقل، دانش هسته ای که با زحمت دانشمندان بومی کشورمان بدست آمده، حق مسلم ما است و تحریم های ظالمانه علیه کشور ما باید برداشته شود و هیچ بیگانه ای اجازه بازرسی از مراکز نظامی میهن اسلامی را ندارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها