فرماندار گلوگاه در راهپیمایی روزقدس در مصاحبه با خبرنگار بسیج مطرح کرد:
فرماندار گلوگاه گفت: از کشورهای عربی نیز انتظار داریم مواضع خود را در مقابل کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین و یمن به صورت شفاف اعلام کنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰




 

 خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه عیسی قاسمی طوسی در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبر نگار بسیج  گلوگاه بیان کرد: مردم شریف ایران در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در همه عرصه ها همگام با رهبرشان هستند و این همگام بودن مردم امسال تجلی بیشتری پیدا کرده است زیرا تیم مذاکره کننده در حال دفاع از حق ملت ایران است و حضور پر شور مردم روحیه مضاعف به تیم مذاکره کننده می‌دهد.

 وی افزود: در شرایطی هستیم که بدخواهان نظام در اطراف ما کشور ما هستند اما وحدت و همدلی مردم با مسولان که مورد اشاره رهبر انقلاب استف موجب شده اقتدار کشورمان حفظ شود.

 فرماندار گلوگاه به حضور همه جناح ها در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور اقشار مختلف جامعه با تفکرات مختلف در راهپیمایی روز قدس مصداق همدلی و وحدت مردم برای دفاع از انقلاب است.

 قاسمی طوسی مطرح کرد: روز قدس یادگار امام راحل(ره) است و مردم متدین گلوگاه با زبان روزه برای انسجام بیشتر، حفظ ارزش ها، پاسداری از خون شهدا و آرمان های امام خمینی(ره) به صحنه آمدند.

 وی با تاکید براینکه اسرائیل غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: ملت ایران با حضور یکپارچه خود در این راهپیمایی پرشور، وحدت خود را به جهانیان ثابت کردند و از کشورهای عربی نیز انتظار داریم مواضع خود را در مقابل کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین و یمن به صورت شفاف اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها