به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ مدیر دفتر بسیج جامعه زنان سپاه سبزوار:
مدیر دفتر بسیج جامعه زنان سپاه سبزوار گفت: دشمن امروز در جنگ نرم، عفت و حجاب بانوان کشورمان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آزاده استیری در ویژه برنامه عفاف و حجاب که با حضور بانوان سبزواری در محل حوزه علمیه نرجس خاتون(س) سبزوار برگزار شد، اظهار داشت: این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت مقام حجاب و به منظور ارتقاء سطح آگاهی بانوان سبزواری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت مطلوبی از حجاب را در جامعه مشاهده نمی کنیم، افزود: برگزاری این قبیل کارها میتواند در جهت رفع این معضل گامی موثر باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در پایگاه های مقاومت بسیج سبزوار در خصوص عفاف و حجاب، بیان داشت: برگزاری نمایشگاه ، جلسات طرح صالحین با این موضوع و….از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته عفاف و حجاب در سبزوار خواهد بود.

مدیر دفتر بسیج جامعه زنان سپاه سبزوار با تاکید بر اینکه حیا و عفت تنها در لباس نیست اما تاکید بارز در حفظ پوشش است، ادامه داد: انسان جواهرات و اشیاء قیمتی خود را در پوشش ها و حفاظ های محکم نگهداری می کند و در خصوص پوشش و حجاب نیز اینگونه است که ازطمع انسانی دور می دارد.

استیری در انتها با بیان اینکه امروزه دشمنان انقلاب مادران و دختران خانواده را کانون حملات نرم خود قرار داده اند، تصریح کرد: هر قدر كه ارزش ها و باورهای دینی در خانواده و جامعه تبیین و بانوان بیشتر با قرآن مانوس شوند، تاثیر آن در سلامت و پاكی و دوری از گناهان و آسیب های اجتماعی فرزندان خود و درنهایت جامعه بخوبی مشهود و نمایان می شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها