همزمان با ایام ماه مبارک رمضان وروز ملی عفاف وحجاب ،راهپیمایی عظیم مردمی با حضور خواهران وبانوان محجبه شهرستان در قائم شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر سرهنگ پاسدار ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه این شهرستان  ضمن بیان قبولی طاعات و عبادات  وعزاداریها در لیالی قدربه تشریح برنامه های اجرایی در روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان پرداخت و گفت : فرهنگ عفاف وحجاب ریشه در دین واعتقادات ما دارد و لی امروزه  می بینیم با رسوخ وتهاجم فرهنگ اومانیستی و منحط غربی،سبک زندگی ایرانی اسلامی در کشورهای مختلف خصوصا ایران با تغییراتی مواجه شده است.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود :  به همین دلیل برای ارج نهادن به این فرهنگ والای اسلامی روز21تیر ماه را روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری کرده اند تا به یادمان باشد که این فرهنگ وباور در کشور ما به عنوان یک ارزش اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

یعقوبی در ادامه به برگزاری راهپیمایی بانوان وخواهران شهرستان در روز یکشنبه که روز ملی عفا ف و حجاب است اشاره کرد و اذعان نمود : این راهپیمایی باشکوه با حضور بانوان وخواهران شهرستان ساعت10صبح روز یکشنبه 21تیر ماه از مقابل حسینیه عاشقان ثارا.. آغاز وتا میدان طالقانی ادامه وبا قرائت قطعنامه نیز به پایان خواهد رسید.

وی برنامه های این روز را تهیه بسته های عفاف،حمل پلاکاردها،سردادن شعارها وبه نمایش گذاشتن بیانات ارزشمند بزرگان دین ما در مورد حجاب  به صورت دست نوشته یا پوستر،نصب بنرهای حجاب و عفاف در سطح شهر و... از جمله ای آنها نام برد.

وی در پایان با شاره به برخی عملکرد  نامزدهای پستهای ریاستی ونمایندگی که برای نفع شخصی خود ومتامع دنیوی نسبت به این ارزشها بی تفاوت هستند تاکید کرد : کسانی که ارزشهای دینی را فدای خواسته های دنیوی می کنند در حقیقت دست ذلت شان را دراز می کنندوبرای خدمت به این مردم نیست که وارد صحنه می شوند ومردم ما همیشه بیدار وبا بصیرت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها