به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

آیا علت عدم اهتمام مسئولین به مساله حجاب حفظ میز ریاست است؟!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور از عدم اجرای قانون حجاب و عفاف در کشور انتقاد و اجرای سریع آن را از مسئولین مطالبه کرد.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۰۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی درجمع خواهران بسیجی در برنامه گرامیداشت روز ملی عفاف وحجاب در تکیه ابوالفضلی شهرستان نیشابور با بیان اینکه عده ای می گویند حجاب مسئله فردی است و ما نمی توانیم کسی را وادار به رعایت حجاب کنیم اظهارداشت: مباحث و مسائل  انسانی فقط جنبه فردی ندارد بلکه جنبه اجتماعی نیز دارد به عنوان مثال رانندگی یک مسئله خصوصی و فردی است اما جنبه اجتماعی هم دارد حال اگر یک راننده بگوید این مسئله فردی است و من اعتقادی به قوانین راهنمایی و رانندگی ندارم و از چراغ قرمز و یا لاین مخالف  عبور کند  آیا مسئولین می گویند این مسئله فردی است؟! یقینا گوش فرد خاطی را می گیرند، حالا چرا مسئولین برای مبحث حجاب تذکر نمی دهند؟! آیا برای حفظ میز ریاستشان است؟! 

وی ادامه داد: مگر بی حجابی سبب ایجاد بی نظمی درجامعه، مزاحمت، فروپاشی بنیان خانواده و تغییر فرهنگ اسلامی و ملی ایرانی ما نمی شود؟! چرا دراین مسئله واکنش نشان نمی دهند؟! هر سه قوه دست به دست هم بدهند واین قانون را اجرا کنند؛  مطالبه ما بسیجان نیشابور این است، مسئولین به این مسئله ورد پیدا کنند .

حسینی تصریح کرد: عده ای به بهانه های نبودن اعتبارات، عدم کارشناسی و یا داشتن ایرادات و نواقص  این قانون که در چهارم تير ماه ۱۳۸۴ ابلاغ شده است این قانون را اجرا نمی کنند.

وی تاکید کرد: این قانون باید اجرا  تا مصادیق کمبود آن مشاهده شود و سپس نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام شود چرا که قانون بد از بی قانونی بهتر است ! اجرای قانون حجاب و عفاف سبب رفع نگرانی خانواده های متدینین ،ایثارگران و شهدا می شود.

فرمانده بسیج نیشابور اظهار داشت: امروز دشمن از دریچه و از منظر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی چشم طمع به این نظام مقدس دوخته است و از عدم اجرای این قانون خوشحال و خرسند می باشد.

وی تصریح کرد: جامعه ما جامعه اسلامی است، یکی از اصول و ضروریات یک نظام اسلامی رعایت واجرای شئونات  اسلامی می باشد حجاب یکی از شئونات است که متاسفانه در حاشیه قرار گرفته و امروز تا صحبت از حجاب و عفاف می شود عده ای سریعا موضع گرفته و آن را یک موضوع فردی و اعتقادی صرف مطرح می کنند.

خاطر نشان می شود سالگرد قیام مسجد گوهرشاد علیه سیاست‌های رضاخانی و کشتار مردم توسط رژیم پهلوی به عنوان روز عفاف وحجاب درتقویم ایران ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها