مسئول کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:در جلسات برگزار شده مصوب شد اعزام خادمین این سازمان از تاریخ ۴ مرداد ماه آغاز شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۹۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حاج رحیمی در حاشیه جلسه خادم الشهدا که با حضور مسئولان اردویی راهیان نور بسیج استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار شد، گفت: خادم الشهدا یکی از عرصه های مهم و تاثیر گذار در عرصه راهیان نور است که با ترویج ان شاهدیم هر ساله تعداد بسیار زیادی از جوانان داوطلبی خود را برای این امر اعلام می کنند. به طور حتم شهدایی که ما توفیق خادمی آن ها را داریم هم ارادت ویژه ای به آن حضرت دارند و در این امر ما را یاری خواهند کرد.

حاج رحیمی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با حضور روح الله حسین زاده مسئول اعزام و اسکان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برگزار شد، مصوب شد که 4 مرداد ماه خادمین الشهدا را به مناطق عملیاتی استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه اعزام کنیم. اعزام خادمین به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در چهار دوره صورت می‌گیرد و تا پایان شهریور ماه، 900 خادم الشهدا در مناطق عملیاتی و اردوگاه‌های غرب و شمال غرب کشور بکارگیری می‌شوند.

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: البته تعداد زیادی از یادمان‌ها و اردوگاه‌ها هم در اختیار سپاه‌های استانی است و از این جهت سپاه‌های استانی هم تعدادی خادم جدا از ساختار کوله بار  استفاده می کنند. 1800 خادم الشهدا برای بکارگیری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در سایت khadem.koolebar.irثبت نام کردند. ثبت نام رسمی خادمین شهدا فقط از طریق سایت مرکزی خادمین شهدا (www.khademin.koolebar.ir) انجام می پذیرد و تنها این سایت مرجع اصلی ما برای پذیرش خادم الشهدا است.

ارسال نظرات