دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:
دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شرکت 130 نفر از اساتید در طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۵۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

دکتر فردین مهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ابيان اينکه اساتيد نقش ارزنده‌اي در ايجاد فرهنگ و اخلاق اجتماعي دارند گفت: اساتيد با برقراري ارتباط مناسب با دانشجو می‌توانند در ايجاد روابط مناسب موثر باشند اگر اساتيد خود آموزش نديده باشند در نتيجه نمی‌توانند مفاهيم اخلاقي اسلامی را به شکلی صحيح به دانشجويان انتقال دهند.

وی اجرای طرح توانمندسازی‌های فرهنگی اساتید، بازآموزی مطالب آموزش دیده و تبادل اطلاعات میان اساتید را از ویژگی‌های اجرای این طرح عنوان کرد.

دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اضافه کرد: در این طرح علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و کرسی آزاداندیشی با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد

دکتر مهرابیان با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سال 89 اجرا شده است گفت: تاکنون حدود ششصد و نود نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه استادان برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امسال نیز بیش از یکصدنفر در طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه شرکت دارند.

 

ارسال نظرات