سالاریان خبر داد

فروش یک میلیارد تومانی کتاب،‌ قرآن و مفاتیح در نمایشگاه قرآن

مدیر بخش فروش آثار مکتوب نمایشگاه قرآن از فروش ۹۲۰ میلیارد تومانی آثار مکتوب در این نمایشگاه خبر داد و گفت:‌ این فروش در ۴ روز باقی مانده به بیش از یک میلیارد تومان خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۵۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رجبعلی سالاریان مدیر فروش بخش نشر مکتوب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  با اشاره به فروش آثار مکتوب در این دوره نمایشگاه گفت:‌ طبق آمارهای بانک صادرات بخش عمده‌ای از فروش توسط دستگاه‌های کارت خوان بوده است که این دستگاه‌ها فروش 650 میلیون تومانی را تا روز گذشته ثبت کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ هم‌چنین طبق آمارهایی که از ناشران و کارشناسان فروش غرفه‌ها دریافت کرده‌ایم هر غرفه‌دار بیت 35 تا 60 درصد نیز فروش نقدی داشته است،‌ که با جمع‌بندی این‌ها به میانگین فروش نقدی 45 درصدی می‌رسیم،‌ بنابراین می‌توان گفت که آمار فروش آثار مکتوب در نمایشگاه قرآن بین 910 تا 920 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به تخفیف‌های 30 تا 60درصدی آثار مکتوب در نمایشگاه قرآن گفت: اگر قرار بود قیمت واقعی کتاب‌ها حساب شود،‌ آمار فروش چیزی نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود‌، اما زمانی که 30 تا 60 درصد قیمت کتاب دارای تخفیف باشد،‌ این رقم کاهش می‌یابد.

ارسال نظرات