مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان "عفاف و حجاب مظهر غرور و اقتدار ملی" شعار هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: برنامه شب‌های رمضان با جوانان توسط حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان در سراسر استان در بوستان‌ها و فرهنگ‌سراها با موضوعات شعار هفته و اسامی روزهای هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۴۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

لعیا علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجاب را یک امر فطری دانست و گفت: حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می‌شود.

وی "عفاف و حجاب مظهر غرور و اقتدار ملی" شعار هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: برنامه شب‌های رمضان با جوانان توسط حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان در سراسر استان در بوستان‌ها و فرهنگ‌سراها با موضوعات شعار هفته و اسامی روزهای هفته برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از 20 تا 26 تیر ماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است،افزود: شورای فرهنگ عمومی‌کشور 21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.

علی‌نژاد به روزشمار هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: براساس اعلام کارگروه عفاف و حجاب، روز شنبه 20 تیرماه "عفاف و حجاب، امنیت و تحکیم خانواده"، روز یکشنبه 21 تیر ماه "عفاف و حجاب مظهر عبودیت و بندگی خدا" و روز دوشنبه 22 تیرماه "عفاف و حجاب بهداشت روان، سلامت اخلاق" است.

وی ادامه داد: همچنین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23 و 24 تیرماه نیز "عفاف و حجاب میراث دینی و ملی ایرانیان" و "عفاف و حجاب احترام به حقوق شهروندی" و روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 تیرماه "عفاف و حجاب برازنده همه" و "عفاف و حجاب امنیت اجتماعی" نامگذاری شده است.

ارسال نظرات