خبرهای داغ:
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند متعال منتظر است تا بندگانش در این ماه توبه کنند و به مسیر حق بازگردند چرا که توبه پذیر است و به دنبال رستگاری بندگانش است.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۹۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز همایش سیاسی با حضور آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شاهرخی فرمانده و حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و تعدادی از فرماندهان و پایوران سپاه در حسینیه شهید مطهری سپاه استان برگزار گردید.

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و سفارش اهل بیت به توجه ویژه به این ماه عنوان کرد: ماه مبارک رمضان انسان را درفضایی متفاوت از ماه های قبل قرار می دهد به طوری که حتی ماه هایی چون رجب و شعبان نیز از این حیث قابلیت مقایسه با این ماه را ندارند.

اسلامی ادامه داد: خداوند به انسان متذکر می شود که زندگی در 11 ماهی که به آن دل خوش کرده است خلاصه نمی گردد بلکه او برای فضای دیگری آفریده شده است و نباید به خوشی هایی که دوامی ندارند دل خوش نماید و این ماه تذکری برای تمامی مسلمین است.

وی خاطر نشان کرد: اگرشب های قدر بگذرد و کسی مورد مغفرت قرار نگیرد شقی ترین اشقیا لقب می‌گیرد که این عنوان لقبی است که به قاتل امیرالمومنین داده شده وهمین مسأله عمق اهمیت به مورد مغفرت واقع شدن در ماه رمضان را نشان می دهد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرازهای از دعای ابوحمزه ثمالی همه را به تفکر و توجه به آن تشویق نموده و ادامه داد: امام سجاد(ع) می فرمایند ازخداوند بخواهیم بر ما رحم نماید چرا که خانه تنگ و تاریک و ابدی ما مکانی سخت است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت : روزی شخصی از رسول خدا پرسید در روز قیامت حسابگر کیست؟ پیامبر (ص) پاسخ داد: خداوند متعال که صاحب عزت و جلال است، پس ای خداوند کریم دعایم را اجابت کن، دستم را بگیر، آبرویم را نریز چرا که برملا نشدن گناهان و خطاهای ما از الطاف خداوند است.

اسلامی در خاتمه متذکر شد: حضرت زهرا (س) در دهه آخر رمضان فرزندانش را به عبادت بیشتر تشویق می نمود و همین امر لزوم توجه به روزهای پایانی رمضان را بیش از پیش آشکار می سازد. خداوند متعال منتظر است تا بندگانش در این ماه توبه کنند و به مسیر حق بازگردند چرا که توبه پذیر است و به دنبال رستگاری بندگانش است.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها