خبرهای داغ:
در گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف بانوان بسیجی حوزه های مقاومت بسیج جامعه زنان شاهرود برنامه کوهپیمایی را در ارتفاعات روستای قطری برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پنجاه نفر از خواهران بسیج حوزه های بسیج جامعه زنان شاهرود به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف به ارتفاعات روستای قطری بخش بسطام شاهرود صعود کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این برنامه با هدف گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف برگزار شد افزود: بانوان بسیجی با حضور در امامزاده محمد سراوین قطری و قرائت زیارت عاشورا مسیر این امازاده تا ارتفاعات قطری را طی نمودند و روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

کریمی افزود: پایگاه های بسیج جامعه زنان نیز در این روز برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی و نشست های بصیرتی با موضوع حجاب و عفاف را در پایگاه ها برگزار کردند.

دوچرخه سواری حلقه های صالحین پایگاه امام خامنه ای شاهرود

حلقه های صالحین شهید رضایی و فهمیده پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف برنامه دوچرخه سواری انجام دادند.

فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف جزو احکام اسلام است و رعایت آن از مواکدات دین اسلام است و نامگذاری چنین روزی در تقویم به خاطر اهمیت این امر است.

علی اکبر نوری افزود: در گرامیداشت این روز و حفظ و انسجام حلقه های صالحین نوجوانان برنامه دوچرخه سواری با شعار حجاب و عفاف اولویت فرهنگی در سطح شهر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه 40 دوچرخه سوار بسیجی مسیر مسجد غربا تا حرم شهدای گمنام را با لباس بسیجی و حمل پرچم و پلاکارد به مناسبت روز حجاب و عفاف طی نمودند و با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها