همزمان با عید سعید فطر؛

کلنگ بیمارستان«64 تخت خوابی»حضرت زینب(س)اشکذر زده می شود

نماینده مردم یزد و اشکذر از کلنگ زنی بیمارستان 64 تخت خوابی حضرت زینب (س) اشکذر همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۲۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کش وقوس های بسیار بحث ساخت بیمارستان 64 حضرت زینب (س) شهرستان اشکذر اظهار داشت: کلنگ این بیمارستان قبلا به دلیل طی نشدن مراحل قانونی و ضوابط اجرایی آن دو مرتبه به زمین زده شده بود که به همین دلیل شاهد اجرای عملیات ساخت آن نیز نبودیم.

"دکتر محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مکاتبات زیادی برای حل موضوع ساخت بیمارستان اشکذر صورت گرفته است، افزود: با دستور و مساعدت وزیر بهداشت و معاونت درمان نهایتا مصوب شد تا بیمارستان این شهرستان با 64 تخت خواب در دست احداث قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ای در تهران با حضور معاونین وزیر بهداشت، مسئولین شهرستان اشکذر و "حاج فضل الله شکاری" خیر ساخت این بیمارستان مقرر شد تا کلنگ ساخت این بیمارستان رسما در عید فطر امسال به زمین خورده شود و عملیات ساخت آن آغاز شود.

جوکار نقشه بیمارستان را برگرفته از نقشه های تیپ بیمارستان های دولتی با در نظر گرفتن تغییرات بومی توصیف کرد و گفت: هزینه تجهیزات بیمارستان و کادر درمان و اداری را وزارت بهداشت و درمان تقبل کرده است.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار