قائم مقام ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اعزام زائرین ارومیه‌ای به مناطق جنگی پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۱۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی نجمی از افزایش افراد اعزامی در قالب کاروان راهیان نور از ارومیه خبر داد و اظهار داشت: امسال میزان افرادی که از ارومیه به مناطق عملیاتی و جنگی کشور اعزام می‌شود افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است و مشکلی در اعزام افراد به مناطق عملیاتی نداریم.

قائم مقام ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به تعداد افرادی که امسال به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال 25 هزار نفر از مردم ارومیه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کشور اعزام خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه این افراد شامل تمام اقشار جامعه است، گفت: در این میان بر جوان بودن زائرین تاکید شده است و در این راستا شاهد اعزام تعداد زیادی از دانش‌آموزان به این سفر معنوی هستیم.

نجمی با بیان اینکه هدف از این اقدام آشنایی هر چه بیش‌تر جوانان با رشادت دلاورمردان در زمان جنگ است، اعلام کرد: به دلیل اینکه نسل چهارم انقلاب به دلیل اقتضای سنی جنگ و شرایط آن زمان را درک نکرده‌اند در تلاش هستیم بیش از این برای این قشر فرهنگ شهادت و شهامت را فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه ارومیه یکی از شهرهای جنگی کشور به شمار می‌رود که در هشت سال دفاع مقدس مورد حمله دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد: در این راستا امسال میزبان کاروان راهیان نور از سراسر کشور خواهیم بود.

قائم مقام ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به تعداد افرادی که در قالب کاروان راهیان نور در ارومیه پذیرش می‌شوند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال 25 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به این منطقه اعزام شوند.

ارسال نظرات