بخشدار مركزي تفت خبر داد:

مشاركت کم سابقه 400 نفری در مسابقات قرآني روستايي تفت

بخشدار مركزي تفت با اشاره به رقابت بيش از 400 نفر در دومين دوره مسابقات قرآني روستايي از برگزاري موفقيت آميز اين دوره از مسابقات قرآني ابراز رضايت كرد.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۰۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علي احمديان با اشاره به اهميت و جايگاه بي نظير كلام وحي در رشد و هدايت انسان ها گفت: قرآن کریم باید در همه مراحل زندگی ما نمود یافته و برنامه عملی برای زندگی روزمره افراد باشد.

بخشدار تفت با بيان اين كه آموزه های مترقی آیات قرآن می تواند کمک شایانی به نهادینه کردن اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه كند افزود: بی شک توجه به مفاهیم قرآنی می تواند بر نورانیت و تاثیر این کتاب الهی بر زندگی انسان ها بیافزاید.

احمديان با اشاره به برگزاري دومين دوره مسابقات قرآني روستايي بخش مركزي تفت گفت: برگزاري اين گونه مسابقات فرهنگي و ديني با هدف كمك به ترويج فرهنگ قرآني در جامعه صورت گرفته كه خوشبختانه در ماه ضيافت الهي با اقبال بالايي نيز از سوي روستاييان عزيز بخش مركزي تفت روبرو شده است.

وي به گزارش فرمانداری تفت با اشاره به برگزاري اين دوره از مسابقات طي سه روز در محل فرمانداري تفت گفت: اين مسابقات ويژه اعضاي شوراي اسلامي روستاها، دهياران و عموم روستاييان بخش مركزي تفت بوده و در رشته هاي حفظ، مفاهيم، قرائت و ترتيل برگزار شد.

بخشدار مركزي تفت همچنين از برگزاري مراسم اختتاميه اين رقابت ها در روستاي توران پشت تفت خبر داد.

ارسال نظرات