امروز هفتمین جلسه اخلاق در ماه مبارک رمضان با حضور پاسداران وسربازان ناحیه وکادر گردان امام حسین (ع)اردکان در فضای باز این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۸۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، این مراسم که با دعوت از امام جمعه محترم شهرستان همراه بود حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر ضمن آروز ی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بر عمل هرچه بیشتر به قرآن و روایات تاکید نمود و گفت:

در ماه مبارک رمضان اهتمام بیشتری به تلاوت قرآن کریم بیش از پیش داشته باشید و خانه های خود را به نور قرآن صفا بخشید و نیز قرآن را به فرزندان و خانواده خود نیز بیاموزید و آنها را در تدبر هر چه بیشتر در قرآن و عمل به آن سفارش و دعوت کنید.

حجت الاسلام شاکرضمن اشاره به احادیثی از ائمه معصومین بر لزوم شناخت هر چه بهتر خدا تاکید نمود و یاد آور شد هیچگاه نباید حضور خالق یکتا را کمرنگ ببینیم و در همه حال باید به یاد خدا باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ما مسلمانان باید احکام دین را بشناسیم و به دستورات آن عمل نماییم در عین حالی که آسیب ها وآفت های دین را نیز شناخته و به آن آگاه باشیم.

امام جمعه اردکان در پایان نکاتی پیرامون بیت المال و حق الناس ایراد نمود و گفت: ما باید در مسیر و صراط مستقیم حرکت کنیم وگام برداریم تا به هدف والای خود دست یابیم.

ارسال نظرات