خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء؛

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور است

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان از اول مرداد ماه امسال آماده پذیرایی و میزبانی از کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۷۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی افزود: شهرهای ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سردشت و مهاباد از شهرستانهای میزبان کاروانهای راهیان نور به شمار می روند.

وی اظهار کرد: با توجه به امکانات موجود، آذربایجان غربی آمادگی پذیرایی از 200 تا 250 هزار نفر در ایام تابستان در قالب اردوهای راهیان نور را داراست.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: با ورود کاروانها به استان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی استان برنامه های فرهنگی ویژه ای نیز در ارومیه در قالب نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی تحت عنوان علمداران ولایت در طول هفته به اجرا در می آید.

چراغی اضافه کرد: فضاسازی و آماده سازی یادمان ها هم اکنون در دستور کار قرار دارد و آماده کردن زیر ساختهای لازم برای این امر نیز با همکاری دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تهیه و توزیع نقشه گردشگری جنگ و دفاع مقدس جزو برنامه هایی است که در صدد هستیم تا با همکاری سپاه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام دهیم.

آذربایجان غربی جزو استانهای مقصد برای کاروانهای راهیان نور شمال غرب کشور است و وجود مناطق عملیاتی مختلف در دوران دفاع مقدس باعث شده تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استانهای همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.

ارسال نظرات