خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بيش از 5 قلم انواع مواد خوراكي و بهداشتي تاريخ مصرف گذشته و 200 کیلوگرم گوشت فاسد توسط گشت سيار تعزيرات حكومتي از يك رستوران در همدان كشف شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۴۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ازدیاد مسافران و به مناسبت ماه مبارک رمضان نظارت از رستوران‌ها و مراکز اقامتی در قالب طرح ویژه رمضان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت از حقوق شهروندي با توجه به شروع فصل مسافرت و فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و لزوم رعایت بیشتر بهداشت، تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان ها و دستگاه های مرتبط، تمهیدات لازم برای برگزاری گشت‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان داشت: در این راستا حین بازرسی از رستوران‌ها و مراکز اقامتی از يك رستوران در همدان بيش از 5 قلم كالاي تاريخ مصرف گذشته از جمله نوشابه، ماست، سس، ماهی و 200 کیلوگرم گوشت فاسد كشف و كالاهاي مكشوفه توسط مركز بهداشت و دامپزشکی معدوم و پرونده اتهامی در شعبه ویژه مورد رسیدگی قرارگرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داريم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه پيامك 30009651، يا تلفن 32524484 تعزیرات حکومتی همدان(مركز استان) و يا سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام و ما را در انجام وظیفه ياري کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات