خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم:

دولت دغدغه اش را نسبت به عفاف و حجاب بیشتر کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: دولت باید همانطور که اعتقاد به موضوع عفاف و حجاب دارد، دغدغه اش را نسبت به این موضوع بیشتر کند.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۹۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: افراد جامعه دارای یک حریم خصوصی و یک حریم عمومی هستند.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب را می توان در 2 مقوله بررسی کرد، ابراز داشت: مقوله اول در محیط خانواده و مقوله دوم توسط دولت و نظام جمهوری اسلامی، بخصوص در اماکن متبرکه، معابرعمومی، پارک ها و دیگر مکان ها که قداست آن باید حفظ شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به اینکه همه مسئولین درکشور نسبت به مسئله عفاف و حجاب گوشزد می کنند، افزود: پس باید بهتر از گذشته این بحث را دنبال نمود و تبعات بی حجابی را گوشزد کرد.

وی ادامه داد: دولت باید همانطور که اعتقاد به موضوع عفاف وحجاب دارد، دغدغه اش را نسبت به این موضوع بیشتر کند.

کمالی خاطرنشان کرد: این موضوع باید همانند امضاء گزاره برگ ملی هسته ای که به عنوان یک مطالبه عمومی توسط ملت شریف ایران امضاء شد و به صحن علنی مجلس رسید، درصدر مطالبات مردم از دولت قرار گیرد تا ریشه فساد و تباهی در جامعه توسط دولت و مردم بخصوص در سالی که مزین به سال همدلی و همزبانی دولت ومردم شده، خشکانده شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در پایان ضمن اشاره به قضیه فحشا و بی حجابی و سرمایه گذاری دشمن دراین زمینه تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای، کانالهای خود را به حدی افزایش داده اند که بتوانند در این شبکه ها با پوشش دین ، خواسته ها وتفکرات خود و مقاصد شوم خود را به مخاطبان القاء نمایند، درنتیجه باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درجهت استحکام بنیان خانواده و ارتقاء ارزشهای دینی و اعتقادی درجامعه تلاش چشمگیر و روز افزون داشت تا بتوانیم نقشه شوم دشمنان را خنثی کنیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار