به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با بسیج:
دبیرکل کنگره شهدای روحانی و طلبه کشور گفت : امر به معوف و نهی از منکر از جمله وظایف مهم دولت است که باید جدی گرفته شود چراکه عدم توجه به آن ها موجب فروپاشی خانواده ها می شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۷۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
امر به معروف و نهی از منکر راهی برای جلوگیری از بی بندوباری است/ شهدا از دامن زنان باحجاب به معراج رسیدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در خصوص موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت: قانون حجاب و عفاف از قوانین مهم و مصوب مجلس شورای اسلامی و همچنین تایید و تصویب شورای نگهبان است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود : متاسفانه دستگاههایی که در اجرای این قانون وظیفه دارند، از انجام وظیفه خود کوتاهی می کنند که دولت مهمترین ارگانی است که در اجرای این قانون دست به کوتاهی زده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از اوایل انقلاب تا به امروز دولت های ما رفتارهای متفاوتی داشتند و دولت هایی که دین مدارتر، اخلاق مدارتر و مردم مدارتر بودند نسبت به حلال و حرام الهی حساسیت جدی تری داشتند.

حجت الاسلام ذوالنور در خصوص نامه رئیس جمهور دولت یازدهم به مقام معظم رهبری گفت: آقای رئیس جمهور در پی نامه ای به رهبری خواستار عدم اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر شد که در این دولت نیز عدم جدیت در اجرای قانون امر به معروف و قانون حجاب و ممانعت از اجرای آنها نسبت به دولت های قبلی قوی تر است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: نه تنها عدم جلوگیری از منکر موجب خدمت به بدحجاب ها و ترویج فساد در جامعه می شود بلکه اجرای این قانون می تواند راهی برای رفع بی بند و باری در جامعه باشد.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی و طلبه کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: چطور از معضلاتی همچون توزیع مواد مخدر، سرقت، سرعت غیر مجاز ، پرداخت مالیات و ورود قاچاق باید با زور جلوگیری شود ولی وقتی مسائل دینی به میان می آید که قانون هم دارد، هیچ اقدامی صورت نمی گیرد؟

حجت الاسلام ذوالنور امر به معروف و نهی از منکر را امری جدی دانست و گفت: باید این وظایف جدی گرفته شود چراکه عدم توجه به آن ها موجب فروپاشی خانواده ها می شود.

وی عنوان کرد: کسانی که پا به میدان جنگ گذاشتند و در دفاع از آرمان های اسلامی و نوامیس مردم دفاع کردند از دامن زنان پاکدامن و با حجاب رشد کردند و توسط کسانی تربیت شدند که نسبت به حلال و حرام خدا بی تفاوت نبوده اند.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی و طلبه کشور در پایان گفت: دولت باید نسبت به موضوع حجاب و عفاف با جدیت بیشتری وارد عمل شود چرا که عزت، معنویت، رشد و تعالی کشور در زمره رعایت خطوط الهی همچون رعایت حجاب و عفاف می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها