خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

تضعیف فرهنگ حجاب توسط دشمنان صورت گرفته است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: تضعیف فرهنگ حجاب توسط دشمنان صورت گرفت است.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۵۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان داشت:  باتوجه به اینکه قانون 300گسترش عفاف و حجاب دردولت جمهوری اسلامی مطرح شده است ولی به علت یک سری از مشکلات  این مسئله آن گونه که باید درجامعه عملی نشده است.  

وی افزود: بنیان گزار انقلاب اسلامی حجاب را یک تکلیف شرعی می‌دانند و برخی از زنان به علت ناآگاهی حجاب را موضوعی با اهمیت نمی‌دانند و همین مسئله باعث شده که مبحث حجاب در سطح جامعه کمرنگ دیده شود.

این مسئول بیان کرد: ایران یک کشوری اسلامی می‌باشدبه همین دلیل مسئله عفاف وحجاب یک مسئله‌ای بسیار مهمی است،چراکه شهدا برای دفاع از آرمان‌ها واعتقادات دینی جان فشانی کرده‌اند در نتیجه  موضوع  حجاب یک امر ضروری است.  

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: دشمنان برای این موضوع از ترفندهای بسیاری استفاده می‌کنند تا القاء شدن این قضییه عملیاتی راهکاری خواهند داشت که ما باید نسبت به این موضوع با آگاهی برخورد کنیم.

رضایی با اشاره به عمل نکردن به مسئله عفاف و حجاب افزود: دستگاه ناتوفرهنگی در تلاش است  فرهنگ بی بند باری غربی را درکشور ما هم جاری شود تا از طریق تهاجم فرهنگی ضربه‌ای به ملت ایران بزنند.

1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها