مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: استان قم از لحاظ خبری در سطح کشور در عرصه ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی در کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۴۰۰۱۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدرضا طباطبایی در نشست صمیمی سرپرست استانداری قم با مدیران رسانه‌های این استان که در مجتمع امیران برگزار شد با اشاره به جایگاه استان قم در بعد رسانه‌ای بیان کرد: استان قم را می‌توان دومین شهر مهم کشور از نظر اخبار و رویدادها در سطوح مختلف معرفی کرد و این جایگاه، شرایط ویژه‌ای را بر رسانه‌های قم حاکم کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان قم از لحاظ خبری در سطح کشور در عرصه ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی در کشور دارد تاکید کرد: ‌در سال گذشته شاهد برگزاری خطر جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام بودیم که رسانه‌های قم به حق توانستند پوشش شایسته‌ای از این رویداد بین‌المللی داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان قم خاطرنشان کرد: به همت رسانه‌های قم پوشش رسانه‌ای مطلوبی در این سفر انجام شد.

وی با بیان اینکه اسامی 300 نفر از خبرنگاران استان قم در سامانه وزارت ارشاد به ثبت رسیده است یادآور شد:‌ استان قم در پایان هر هفته، میزبان هیئت‌هایی از مسئولان ملی در رده‌های مختلف هستند و آخر هفته‌های پرکاری دارند و رسانه‌های قم با تلاشی شبانه‌روزی به حق در انجام وظیفه بهترین عملکرد را دارند.

ارسال نظرات