فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:

اجرای طرح امنیت اجتماعی پایدار از الویت های نیروی انتظامی است / 826 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد کشف و ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد مبارزه با اراذل اوباش و مزاحمت های خیابانی را از برنامه های این نیرو در سال جدید دانست وگفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت های مهم این نهاد بوده و نیروی انتظامی در هر زمینه ای که به امنیت جامعه خدشه وارد شود مبارزه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۵۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
سردار غلامعباس غلامزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم ایران اسلامی و از جمله مردم ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد  برای حضور در حماسه بزرگ روز قدس گفت: حضور مردم در این روز نشان از هوشیاری و ولایتمداری مردم به نظام و انقلاب را نشان داد.

ایجاد امنیت پایدار از اهداف مشخص نیروی انتظامی

وی در ادامه امنیت و جایگاه آن در جامعه را از شاخص های مهم نیروی انتظامی دانست و افزود: امنیت پایدار از شاخصه های مهم یک جامعه است که نیروی انتظامی با جدیدت و فراغ بال بیشتر درصدد ایجاد این امنیت در سطح جامعه و کشور است.

فرمانده نیروی اننظامی با بیان اینکه امنیت پایدار باید با همکاری بین مردم و پلیس در جامعه ایجاد شود، ابراز کرد: استقرار امنیت می تواند نقش بسزایی در توسعه استان داشته باشد.

غلامزاده با تأکید براین موضوع که استقرار امنیت تولید یک کار جمعی است و با کمک مسئولین اصحاب رسانه و مردم به وجود می آید ،تصریح کرد: نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بر اساس وظایف ذاتی و اولویت های خود اقدامات منحصر به فردی برای ایجاد امنیت در محله ها،مراکز و سطح شهرستانهای استان در نظر گر فته است.

لزوم توجه به شعار سال در نیروی انتظامی الزامی است

وی یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در سال جاری را عمل کردن به شعار سال همدلی همزبانی دولت و ملت و نزدیک تر کردن خدمات ملت به دولت دانست و افزود: همدلی و تعامل در همه کارها از جمله امنیت می تواند بارهای سنگینی را از دوش ما بردارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را از زمره کارهای مهم این نهاد در چهار ماه طی شده از سال جدید دانست و گفت: مبارزه با خرده فروشان، پاکسازی مناطق آلوده وساماندهی معتادان از جمله کارهای این نهاد درحفظ امنیت وآرامش جامعه در سال جدید است.

کشف و ضبط 826 کیلوگرم مواد مخدر در چهار ماه اخیر

غلامزاده با بیان اینکه که در طی چهارماه اخیر بیش از 826کیلوگرم انواع مخدر از خرده فروشان و اماکن آلوده کشف و ضبط شده است، ابراز کرد: در این طرح ارتقاء امنیت شهرستهای و مناطق آلوده نیز 22باند متلاشی شد.

وی در ادامه مبارزه با مخلان جامعه از جمله اراذل اوباش و مزاحمت های خیابانی را از دیگر برنامه این نهاد در سال جدید دانست و تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت های مهم این نهاد بوده و نیروی انتظامی در هر زمینه ای که به امنیت جامعه خدشه وارد شود مبارزه خواهد کرد.

کاهش 50درصدی سرقت به عنف در استان

فرمانده نیروی انتظامی استان به کاهش سرقت در چهارماه امسال در استان اشاره داشت و گفت:در چهار ماهه اخیر امسال جرائم خشن و سرقت به عنف در استان کاهش 50درصدی را نشان می دهد.

افزایش 51درصدی کالای قاچاق و 34 درصد سلاح غیر مجاز

غلامزده از افزایش 34درصدی استفاده از سلاح های غیرمجاز و افزایش 51درصدی کالاهای قاچاق در استان اشاره داشت و گفت: متأسفانه در چهار ماهه اخیر نسبت به سالهای گذشته افزایش قاچاق و خرید و فروش سلاح های غیرمجاز را در استان را شاهد بوده ایم.

وی به کاهش 32درصدی شرارت در استان اشاره داشت و افزود: درچهارماهه سپری شده از سال جدید نیز کاهش 52درصدی قتل را در استان داشته ایم.

افزایش نزاع های فردی و جمعی در استان زیبنده نیست

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه در این مدت نزاع های فردی و دسته جمعی افزایش را به خود نشان می دهد ابراز داشت: علی‌رغم اینکه در همه جرائم خوشبختانه کاهش جرم را داشته‌ایم اما در نزاع دسته‌جمعی در استان افزایش 6 درصدی را تا این مقطع از سال نسبت به سال گذشته داریم.

غلامزاده در ادامه به افزایش 14درصدی تصادفات منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی استان اشاره داشت و بیان کرد: به دلیل موقعیت توپوگرافی استان و نبود جاده های ایمن متأسفانه در 50کیلومتر ورودی شهرهای استان بیشترین سیر تصادفات فوتی وجود دارد که شهر یاسوج از پدیده مستثنی نیست.

نصب دوربین کنترل نامحسوس در محور های مواصلاتی استان

وی سرعت بالا ،مسلط نبودن رانندگان به جاده و عدم تمکین به قانون را از دلایل اصلی تصادفات جاده ای استان دانست و افزود: در صدد این هستیم که با نصبت دوربین های کنترل نامحسوس سرعت در محور های تصادف خیز استان از میزان تصادفات استان کاسته شود.

ارسال نظرات