مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار جهت احداث کتابخانه‌های عمومی جدید در این شهرستان در سال ۹۴ اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۴۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

کوروش حسنی با اشاره به میزان اعتبارات اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال 94، اظهار داشت: میزان اعتبارات این اداره در سال 94 در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز، تعمیر و راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران افزود: امسال در کمیته برنامه‌ریزی گچساران یک میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار برای کتابخانه‌های عمومی در شهرستان اختصاص یافت.

حسنی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای ساخت 2 باب کتابخانه عمومی در کوی کارکنان دولت و کوی بهارستان در شهرستان گچساران اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ساخت 2 باب کتابخانه عمومی در روستاها و محلات شهرستان گچساران در دست ساخت بوده و به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: در حال حاضر 11 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی به صورت نهادی و مشارکتی در این شهرستان فعالیت دارند.



 
ارسال نظرات