فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش 6 درصدی نزاع دسته‌جمعی در این استان گفت: نزاع دسته‌جمعی جرمی است که مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را آزار می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۳۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به خدماتی که پلیس در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌دهد از زحمات همکاران خود در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف پلیس قدردانی کرد.

وی یکی از کارهای خوب انجام شده در طی چند روز گذشته را تلاش شبانه‌روزی همکاران خود در پلیس اطلاعات و امنیت و سایر حوزه‌های پلیس دانست که توانستند در کمترین زمان ممکن متهمین پرونده حادثه خونین بلوار امام شهر یاسوج را دستگیر کنند.

غلامزاده در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعی که بسیار مردم و مسئولان را آزار می‌دهد موضوع نزاع و آن هم از نوع نزاع دسته‌جمعی است، اظهار کرد: نزاع دسته جمعی ابتدا از نزاع فردی آغاز می‌شود و در انتها به دسته‌جمعی ختم می‌شود که متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد در رأس همه جرائم قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: علی‌رغم اینکه در همه جرائم خوشبختانه کاهش جرم را داشته‌ایم اما در نزاع دسته‌جمعی در استان افزایش 6 درصدی را تا این مقطع از سال نسبت به سال گذشته داریم.

وی افزود: در جرائم خشنی مانند سرقت و تجاوز به عنف کاهش چشمگیر جرائم را داشته‌ایم.

غلامزاده به سایر جرائم و آمار آن‌ها در سه ماهه امسال اشاره کرد و گفت: در استان افزایش 50 درصدی کالای قاچاق، کاهش 32 درصدی شرارت، افزایش 34 درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز و کاهش 25 درصدی قتل و البته افزایش 6 درصدی نزاع‌های دسته‌جمعی را داشته‌ایم.

وی در خصوص کشفیات مواد مخدر هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 826 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 22 باند تهیه و توزیع مواد مخدر هم شناسایی و متلاشی شده‌اند.

این فرمانده انتظامی از کاهش 25 درصدی سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و گفت: این سرقت‌ها شامل سرقت از منازل و خودروها می‌شود.

ارسال نظرات