امام جمعه یاسوج در دیدار مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های کارکنان بهزیستی سراسر از خودگذشتگی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۳۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

در اولین روز از هفته بهزیستی، سید علیرضا موسوی‌امجد مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه شهر یاسوج ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان سازمان بهزیستی که در خدمت جامعه و افراد محروم و نیازمند هستند، افزود: خداوند انسان را بالطبع اجتماعی آفریده و در هر اجتماعی کمبودهایی به صورت نوشتاری، مالی و فکری  به وجود می‌آید که افرادی باید دست همت بالا برده و این کمبودها را برطرف کنند.

امام جمعه یاسوج گفت: افرادی که به راه دنیا می‌روند و به جمع‌آوری ثروت مشغول شده، همیشه دارای بیماری روحی و روانی هستند و از آخرت فاصله می‌گیرند.

حسینی افزود: کارکنان بهزیستی به سهم خود با از خودگذشتگی و امکانات کم تلاش می‌کنند تا این کمبودها برطرف گردد، هر چند اجر این فداکاری در راه الهی محفوظ مانده و ذخیره‌ای برای آخرتشان است.

موسوی‌امجد نیز در این دیدار اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی که از 20 لغایت 26 تیرماه بوده شروع کار خود را دیدار با ائمه جمعه قرار دادیم تا با پیوند دادن فعالیت‌های بهزیستی با مسائل دینی موجبات دلگرمی و خیر و برکت اقدامات خود را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: بهزیستی استان در ایام ماه مبارک رمضان یک طرح به نام "زکات سلامت" پی‌ریزی کرده که با دعوت از ادارات، نهادها و مردم استان برای سرکشی از مراکز تحت پوشش بهزیستی امید می‌رود تا به زودی علاوه بر آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف، مردم ما به شکرانه نعمتی بزرگ به عنوان سلامتی، زکاتی را برای افرادی که بنا به دلایل مختلف از این نعمت بی‌بهره هستند را پرداخت کنند.

ارسال نظرات