سفره افطاری رهبر معظم انقلاب در دهدشت و روستای چغل برپا شد

سفره ضیافت افطاری مقام معظم رهبری در دهدشت و روستای چغل برپا شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۳۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به همت ستاد نماز جمعه و با همکاری کمیته امداد سفره ضیافت افطاری و اطعام روزه‌داران امشب در دهدشت برپا شد و تعداد بسیاری از روزه‌داران از قشرهای مختلف با شرکت در این مراسم مهمان سفره مقام معظم رهبری شدند.

در مراسم افطاری که با حضور جمعی از طلاب، مددجویان بهزیستی، اعضای ستاد نماز جمعه و مددجویان کمیته امداد برگزار شده بود روزه‌داران پس از اقامه نماز جماعت بر سفره پهن شده اطعام کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی اظهار داشت: امسال برای دومین سال برنامه ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب در دهدشت و روستاهای تابعه برپا می‌شود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اهمیت اطعام روزه‌داران تصریح کرد: در سیره ائمه اطهار سفره ساده افطاری مورد تاکید قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه این مراسم در روستاهای تابعه شهرستان نیز برگزار شده است افزود: امسال یک‌هزار و 500 نفر مهمان ضیافت افطاری رهبر انقلاب در شهرستان شدند.

همچنین در ضیافت افطاری که در روستای چغل برگزار شده بود علی پوزش در جمع مردم روستا به بررسی مشکلات این روستا پرداخت و اظهار کرد: تلاش می‌شود جاده مسیر گلزار به سمت روستا به زودی بهسازی شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه خواسته‌های مردم زیاد و اعتبارات محدود است، افزود: باید انتخاب کنیم که با منابع اعتباری محدود استفاده بهینه را داشته باشیم.

ارسال نظرات