مراسم بزرگداشت بسیجی شهید"سید جلیل میری ورکی" با حضور خانواده شهید، مردم شهید پرور و مسئولین استان البرز در هیئت انصار الامام (ره) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۲۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در این مراسم که با حضور انبوه مردم شهیدپرور برگزار شد سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سردار سید یوسف مولایی فرمانده لشگر 10 سیدالشهداء و جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرماندهی انتظامی استان البرز، سردار اسلامی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
 
مراسم در ساعت 17:30 دقیقه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشوری حجت الله جعفری فرزند شهید جعفری آغاز شد.

در ادامه مداح اهل بیت کربلایی مهدی مختاری به شعر و روضه خوانی در وصف شهدا و امام حسین(ع) پرداخت.

در انتهای مراسم حجت الاسلام و المسلمین الهی استاد حوزه و دانشگاه دقایقی در رابطه امام زمان(عج) و رابطه شهدا با امام زمان خود داشتند و اینکه امروزه چگونه میتوان به آن درجه رفیعی که شهدای ما به آن نائل آمدند سخنرانی کردند و مراسم به اتمام رسید.

گفتنی است، شهید "سید جلیل میری ورکی" از جمله شهدای غواص تازه تفحص شده‌ای است که به آغوش خانواده خود بازگشته است.

این شهید یکی از خط‌شکنان عملیات کربلای4 بود که در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسید و در گور دسته‌جمعی همراه سایر شهدا دفن شده بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها