فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

اصحاب رسانه خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست تعامل با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه واسط میان مسئولان نظام اسلامی و مردم هستندکه در این راستا اصحاب رسانه انتظارات ،مشکلات و دغدغه های مردم را به گوش مسئولان رسانده و نیز خدمات مدیران را به مردم انعکاس دهند.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۱۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران ظهر امروز در نشست تعامل با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تسلیت شهادت مولی‌الموحدین امام علی(ع)، با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج درنظام اسلامی گفت:امروز انتشار اخبار بسیج توسط اصحاب رسانه یک امری ضروری است که می تواندبا تبلیغات دشمن در جنگ نرم  مقابله نماید.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی با آغاز جنگ تبلیغاتی خود، وظیفه سنگین بسیجیان و اصحاب رسانه را دوچندان کرده است،افزود: اصحاب رسانه نیز امروز با در دست داشتن دنیای مجازی می‌توانند در این راستا نقش مهم و تاثیر گذاری را در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایفا نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه اخبار بسیج درحوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی ،آموزشی و تربیتی به مردم جامعه انعکاس داده شود،تصریح کرد:اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه جنگ نرم در سنگری با مسئولیت بزرگ قرار دارندکه باید در راستای حفظ این سنگر بسیار تلاش کرد.

 

خبرنگاران حلقه واسط مردم و مسئولان نظام هستند

انصاری خبرنگاران را افسران جنگ نرم و سفیری از سفیران نظام اسلامی برشمردوگفت:شما اصحاب رسانه باید توانمندی های نظام اسلامی را انعکاس دهید و خدمات ارزشمند مسئولین ولایتمدار کشور را به آحاد جامعه بازگو نمایید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه اصحاب رسانه  از جمله اقشاری هستند که در پویایی و پیشرفت و تعالی کشور نقش مهم و بسزایی ایفا می کنند،تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان حلقه واسط میان مسئولان نظام اسلامی و مردم هستندکه در این راستا اصحاب رسانه انتظارات ،مشکلات و دغدغه های مردم را به گوش مسئولان رسانده و در مقابل نیز خدمات مدیران را برای مردم بازگو می کنند.

 

انتقاد منصفانه زمینه ساز توسعه پایداراست

این مسئول درادامه با اشاره به پیروزی‌های مردم مظلوم یمن در مقابله با رژیم آل‌سعود،تصریح کرد:متاسفانه تاکنون هیچگونه بازتاب رسانه‌ای در خصوص پیروزی های مردم یمن که با کمترین امکانات بدست آورده اند، از سوی مدعیان آزادی بیان صورت نگرفته است.

وی گفت:مدعیان دروغین آزادی بیان در خصوص تجاوزات وحشیانه دشمنان، پیروزی‌ مردم بی دفاع یمن و یا حتی توانمندی‌های حزب‌الله و مردم بی‌دفاع غزه و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان نمی‌دهند و این وظیفه سنگین بر دوش شما رسانه ای هاست که خدمات و توانمندی های نظام را انعکاس دهید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:انتقاد منصفانه زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و خبرنگاران باید مرز میان خبرسازی، پوشش وقایع اجتماعی و حاشیه‌سازی را تشخیص داده و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

 

زبان رسانه ،زبان گویای مردم است    

انصاری با بیان اینکه خبرنگاران باید منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم،فضای مجازی، رسانه ها و سایر موارد را مطالعه کرده و در رسانه های  خود به مردم  نشان دهند،افزود:اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی صحیح خدمات نظام اسلامی را به مردم از یک طرف و با بیان مشکلات مردم نیز اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان را افزایش دهند که در حقیقت زبان رسانه، زبان گویای مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه با اشاره به راه‌ اندازی کانون بسیج رسانه در این شهرستان گفت: راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در این شهرستان به افزایش تعامل بین خبرنگاران و بسیج کمک خواهد کرد.

انصاری در ادامه با اشاره به پیش‌رو بودن روز قدس، یادآورشد: این روزبزرگ از اهمیت بسیار والایی برخوردار بوده و ضروری است که مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار گچساران امسال همانند سال‌های گذشته حضوری باشکوه و پرشوردر راهپیمایی این روز داشته باشند.

وی درادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی سپاه ناحیه گچساران در ماه مبارک رمضان، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ختم 5 دقیقه‌ای و یکساعته قرآن کریم توسط حلقه های  صالحین بسیج  و آیین شب های قدر از جمله برنامه این ناحیه مقاومت در شهرستان است.

در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص موضوعات مختلف با فرمانده سپاه ناحیه گچساران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بررسی ،اهمیت ،لزوم انعکاس  و چگونگی درج اخبار بسیج از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

ارسال نظرات